- Hirdetés -

Csoportszinten is nyerte a hetet az RTL

|

Múlt héten is jól szerepelt A mi kis falunk ismétlése. Ennek is köszönhető, hogy az RTL csoportszinten is erős hetet zárt. A TV2-n a Tények volt a legnézettebb műsor, de a Bezár a bazárra sem lehet panaszuk. Viszont az Áll az alku című vetélkedőtől valószínűleg jobb eredményt vártak.

Mostanában elég kevésen múlik, hogy melyik televízió, illetve tévés portfólió ér el jobb eredményt. A nyári szezon elején az RTL Klubon főműsoridőben képernyőre tűzött Megtörve című sorozat olyannyira lehúzta a csatorna estéit, hogy még csoportszinten és a főműsoridőben is eléjük tudott kerülni a TV2 Csoport. Mondjuk ehhez a gyengén induló török sorozat mellett az is kellett, hogy a TV2-nek még ismétlésként is szép eredményt hozzon a Bezár a bazár.

Viszont ahogy egy-egy műsor le tud húzni egy csatornát, úgy fel is tudja pörgetni az eredményeit. Július második felében erre láthattunk példát, hiszen amióta az RTL Klub A mi kis falunk ismétléseit adja az esti sávban, azóta magabiztosan a TV2 elé került az RTL.

Múlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél 1,5 százalékpontot erősödött. A TV2 pedig tartotta a korábbi heti 9,1 százalékos közönségarányát, így a kettejük közötti különbség 3,8 százalékpontot tett ki. Az RTL Klub múlt héten minden estét megnyert a 18-49 éveseknél.

Már jó ideje a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport vezetett. Múlt héten viszont az RTL Magyarországnak sikerült átvennie a vezetést (21,1% vs. 20,3%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig egész jelentős volt az RTL-es csatornák előnye (RTL Magyarország: 27,6%, TV2 Csoport: 21,4%).

30. hét / 29. hét / 28. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,9% / 11,4% / 12%
TV2 – 9,1% / 9,1% / 11%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (30. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Híradó – 17,3% (16,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15% (14,2%)
A mi kis falunk – 20,5% (17,5%)
Barátok közt – 12% (12,8%)

TV2
Tények – 14% (13,8%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 12,6% (12,6%)
Áll az alku – 8,9% (9%)

Az RTL Klubon A mi kis falunk egy hét alatt 3 százalékpontot erősödött, a 20,5 százalékos heti átlaguk nagyon jó eredménynek számít. A Barátok közt viszont az erős felvezetőműsor ellenére is kicsivel az RTL Klub heti átlaga alatt teljesített.

A Bazár a bazár százalékra ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. Azaz továbbra is a csatornaátlag felett tanyázik a game-show ismétlése. Ez különösen annak fényében jó teljesítmény, hogy az utána következő Áll az alku új epizódokkal is 8,9 százalékos heti átlagot hozott össze. Ez picit alatta maradt a TV2 átlagának.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor. A hétfői epizód a kereskedelmi célcsoportnál 273 ezer, a teljes lakosságnál 683 ezer nézőt vonzott. A TV2 legnézettebb műsora a vasárnap esti Tények volt, ami a 18-49 éveseknél 152 ezres, a teljes lakosságnál pedig 665 ezres nézettséget ért el.

Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a hétvégi Forma-1 futam is. A verseny 171 ezer 18-49 éves nézőt hozott a Duna Tv-nek. A teljes lakosságnál pedig 477 ezres nézőszámot produkált.

A 18-49-es műsoros toplistára a Film+ is felkapaszkodott, méghozzá egy Bud Spencer-Terence Hill klasszikussal, a Kincs, ami ninccsel. A film a 18-49 éveseknél 141 ezres nézőszámot, a teljes lakosságnál 285 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...