- Hirdetés -

Díjat nyert a gyerekeknek szánt okosóra

|

Az Xplora, a gyerekeknek szánt okosórákra specializálódott európai technológiai vállalat kapta a CES 2023 Best of Innovation Awards díját az új X6Play okosórájáért. Az X6Play az Xplora legújabb csúcskategóriás terméke, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy első mobiltelefonként szolgáljon a 4 és 11 év közötti gyermekek számára. A norvég cég, - melynek termékeiben már több mint egymillió gyermek és szülő bízik meg - új prémium órája már elérhető az xplora.hu oldalon, valamint hamarosan több magyar partnernél.

Az Xplora egyike volt a 21 kitüntetettnek a hordható eszközök (‘Wearable Technologies’) kategóriájában, és az egyetlen, kizárólag gyermekek számára tervezett eszköz, amely megkapta a CES elismerését. Az X6Play továbbá egyike volt annak a 17 terméknek, amelynek a világ legbefolyásosabb technológiai eseményén a több száz kitüntetett közül a Best of Innovation Award díját is odaítélték. Az CES Innovation Awards-ra idén rekordszámú, több mint 2100 nevezés érkezett be, a nyerteseket még az esemény előtt jelentették be, Las Vegasban.

„Az X6Play elismerése bizonyítja vezető szerepünket a legkisebbeknek szánt hordható eszközök tervezésében és kifejlesztésében. Okosóráink biztonságos belépést biztosítanak a gyerekeknek a digitális világba, köszönhetően az olyan funkcióknak, mint a szabadalmaztatott, díjnyertes Goplay platform és az olyan szervezetekkel kialakított partnerségünk, mint az ENSZ. Együttműködésünk az ENSZ-szel segíti a gyerekeket abban, hogy megtanulják, hogyan gondolkodjanak másokról is, és arra is lehetőséget biztosít arra, hogy saját, megtett lépéseiket jó ügyekre fordítsák.” – mondja Sten Kirkbak, az Xplora vezérigazgatója. Kirbak akkor állt elő a készülék ötletével, amikor egyszer elvesztette négyéves kisfiát egy bevásárlóközpontban, és több mint 30 perc kétségbeesett keresés után sikerült csak megtalálnia.

Az új X6Play okosóra

Az X6Play továbbfejlesztett technológiájával magasabb szintre emeli a felhasználói élményt, emellett számos szórakozási és jutalmazási lehetőséget is biztosít a gyerekeknek. A korábbi Xplora modellekhez képest még több szenzorral ellátott okosórával közvetlenül elérhető az Xplora Goplay platformja, mely a lehetőségek tárháza többek között letölthető könyvekkel, zenével, aktivitás kampányokkal, választható háttérképekkel.

A játékos dizájnnal és nagyobb kijelzőjű, nagy felbontású, 1,5 hüvelykes képernyővel újító X6Play készülék a megnövelt akkumulátor-élettartamnak köszönhetően akár több napig képes működni töltés nélkül. A Qualcomm Snapdragon Wear2500 processzor gyorsabb válaszidőt, a továbbfejlesztett 5 MP-es kamera a korábbiaknál részletgazdagabb fényképeket és videókat kínál. A gyerekek pedig tetszésük szerint alakíthatják az X6Play-t: több mint 3400 lehetséges stíluskombinációt hozhatnak létre színes, cserélhető szíjak és előlapok segítségével.

Ahogy minden Xplora okosórára jellemző, az X6Playnek sincs hozzáférése az internethez vagy a közösségi médiához, csak korlátozott kapcsolattartást tesz lehetővé a szülők által előre meghatározott kontaktokkal. GPS helymeghatározás, magyar nyelvű szülői alkalmazás is jellemzi. Emellett az iskolai mód beállításával a szülők kikapcsolhatják a készülékre érkező értesítéseket tanítási időben. Biztonságos zónák létrehozásával a szülők nyomon követhetik gyermekeik útját napközben, és értesülhetnek, ha elhagyják az előre meghatározott biztonsági zónát. Más, gyerekeknek szánt okosórákkal ellentétben az Xplora célja, hogy egyensúlyt teremtsen a képernyő előtt töltött és az aktívan, mozgással eltöltött idő között, miközben segít a családtagoknak kapcsolódni egymással.

Az új prémium X6Play már elérhető a magyar piacon is az xplora.hu oldalán, valamint hamarosan további hazai partnereknél.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...