- Hirdetés -

Díjazták a sikeres cégvezetőket

|

A kiemelkedően sikeres, példa értékű pályafutást és munkásságot ezúttal is hét különböző kategóriában ismerték el a Leader Of The Year Üzleti Díjátadón.

Egy cégvezető élete és munkája a legtöbb esetben nem a rivaldafényben zajlik. Cégvezetőnek lenni magányos műfaj, utat mutatni, példával elől járni felelősség és kihívás egyben. Magányos, mert míg vezetőként rendszeresen dicséretben és elismerésben részesít másokat, addig Ő ritkán kap elismerő szavakat.

Felelősséggel teli, mert a meghozott döntések nem csak a saját, de mások életére is hatással vannak.

A kihívások pedig mindennapi szereplői egy cégvezető életének és munkájának.

Mégis vannak olyan pillanatok, amiért megéri dolgozni, döntéseket hozni és amiért nap mint nap érdemes szembenézni a kihívásokkal.

Ilyen alkalom volt a hétvégén megrendezett IX. Bizalom Gála, amelynek a patinás Corinthia Hotel adott otthont, és a cégvezetőké volt a főszerep, hiszen a legkiemelkedőbb magyar vezetők elismerésben részesültek és vettek át díjat.

A szálloda bálterme délután öt órára zsúfolásig megtelt, és mint az esemény megálmodója, Gangel Péter elmondta, az eseményre hetekkel korábban elfogytak a jegyek. Öröm volt látni, hogy az üzleti életben rangosnak számító díjátadón a vendégek komolyan vették az öltözködésre vonatkozó elvárásokat, és a helyszínhez, valamint a rendezvényhez méltó Black tie viseletben jelentek meg.

Mint minden évben, úgy idén is egy adott koncepcióra épült a rendezvény. A központi téma a „man in the mirror” volt. A lenyűgöző showelemekkel tarkított díjátadót Köböl Anita nyitotta meg. Az ünnepélyes nyitóbeszédében Gangel Péter, a Bizalmi Kör alapítója és tulajdonosa hangsúlyozta, hogy a tükör több jelentéssel bír. A Leader of The Year résztvevői a megmérettetésük során szimbolikusan a tükörbe néznek, egyfajta önreflexiós folyamaton mennek keresztül, ahol szembesültek saját teljesítményükkel, kompetenciáikkal és felfedhették emberi értékeiket is. Michael Jackson Man in the mirror című dalát idézte, melynek fő üzenete, „hogyha a világot egy kicsit jobb hellyé akarjuk tenni, akkor az első ember, akivel a változást kezdeni kell, az az, akit a tükörben látsz: Te magad!”

Az est fénypontja a káprázatos finálé volt, amikor a meghívott művészek előadását egy közel harminc főből álló gyermekkórus kísérte. Egészen biztos, hogy az a 650 vendég, aki részese volt ennek az élménynek még sokáig emlékezni fog rá. A díjátadó ceremónián a gazdasági élet kiemelkedő szereplői mellett a hazai sztárvilág képviselői is felbukkantak.

A cégvezetők összesen 7 kategóriában vettek át díjakat, és 7 olyan értékelési dimenzió mentén mérettettek meg, amelyek jól reprezentálják egy cégvezető képességeit.

A díjazottak névsora:

Az év fiatal cégvezetője: Hajnal Ádám, Alias Innovations Kft.

Az év női cégvezetője: Kiss Krisztina, Ködmön Könyvelőiroda Kft.

Digitalizációs különdíj: Dr. Tóka József, Dentalklinik Dr.Tóka Kft.

Mikrovállalati kategória: Papp Gábor, Stratos Magasépítő Zrt.

Kisvállalati kategória: Glósz Andrea, Glósz és Társa Kft.

Középvállalati kategória: Dr.Tóka József, Dentalklinik Dr. Tóka Kft.

Nagyvállalati kategória: Markovich Béla, Mapei Kft.

Leader of The Year, az abszolút díj nyertese: Kalocsai Zsolt, RSM Hungary Zrt.

Markovich Béla, aki nagyvállalati kategória díját vihette haza, kiemelte, hogy egyetlen stratégiájuk van: „segíteni az embereknek a jövő épületeit felhúzni. Amit megálmodtak, az felépüljön. Valamint azt is mindig szem előtt tartják, hogy a problémákra hathatós megoldást nyújtsanak. Minden cégnek ebből kell élnie”.

Kiss Krisztina, „Az év női cégvezetője” kategóriájának győztese a díj átvétele után elmondta hogy „ha fejben el tudjuk dönteni, hogy sikeresek akarunk lenni, és találunk egy jó célt, amiért lehet dolgozni, akkor onnantól kezdve minden a rendelkezésünkre áll ahhoz, hogy megvalósítsuk. Ha elkezdjük, akkor megjönnek a válaszok, és a segítők is, hogy elérjük azt, amit kitűztünk magunk elé”.

Kalocsai Zsolt, az abszolút díj győztese katarzisélményt élt át, mikor megtudta, hogy a 2023-as év üzleti példaképének választották. „De ez nem egy cégvezető díja, hanem a csapatáé. A közös munka elismerése. A Leader Of The Year-díj tahát további felelősséggel jár, hiszen többen követik majd a tevékenységünket, épp ezért példát kell mutatnunk, és egyben be kell bizonyítanunk, hogy méltók vagyunk és leszünk erre az elismerésre” – tekintett a jövőbe az ügyvezető. Kalocsai Zsolt cége, az RSM Hungary Zrt. adó, számviteli és jogi tanácsadással foglalkozik és 118 alkalmazottnak ad munkát.

Dr.Tóka József fogorvos, a Dentalklinik Dr. Tóka Kft. ügyvezetője a középvállalati kategória mellett a digitalizációs különdíjat is kiérdemelte. Az átadó után kijelentette, hogy ez a dupla elismerés olyan számára, mint egy életműdíj. Arról is beszélt, hogy sok év munkája van abban, hogy a cége eredményesen működik és folyamatosan fejlődik.

A két legifjabb díjazott a 29 éves Hajnal Ádám, „Az év fiatal cégvezetője” kategória győztese, valamint a 31 éves Papp Gábor, a mikrovállalati kategória nyertese, abban egyetértettek, hogy hisznek a generációváltásban, és úgy látják, hogy azoknak a vállalkozóknak, akik a rendszerváltás idején kezdtek el építkezni, lassan időszerű lesz átadni a tudásukat és a tapasztalataikat. A sikerük titka pedig ilyen fiatalon a céltudatosság, a grandiózus célok kitűzése, valamint az, hogy „rengeteg energiát beletettek” a vállalkozásaikba.

Dr. Zolnay Judit, Executive Business Coach, aki amellett, hogy a zsűri elnöke volt, a stratégiai irányokért is felelt, megjegyezte, hogy a világ összes gazdaságában a jó gyakorlatok mentén fejlődnek a vállalkozások és a vállalati szereplő. „Nem kódexekből tanuljuk a vezetést, ami maga egy alkalmazott művészet. A vezető felelősséget vállal a másik ember fejlődéséért. A cél, hogy azok, akik rá vannak bízva, fél év vagy év múlva többek legyenek, mint akik voltak. A vezető az általa kitűzött célhoz úgy jut el, hogy minden egyes munkatársa napról napra jobb lesz. Mikor feladat van, egynek kell lennie a többiekkel, de amikor dönteni kell, akkor elől kell mennie, és a kellemetlen helyzeteket is fel kell vállalni” – mondta el.

Végh Richárd, a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatója, aki a zsűriben a vállalati szellem témájáért felelt, a díjátadót követően elmondta, hogy a magyar piacon azoknak a cégeknek a száma, amelyek eljutottak egy bizonyos érettségi szintre, – méretben, komplexitásban, nemzetközi versenyképességben – és tőzsdeképesekké váltak, egyre csak gyarapszik. Míg 2016-ben 300 ilyen céget tartottak nyilván a tőzsdei statisztikák a középvállalati körökben, addig ma már több mint 500 ilyen vállalkozást jegyeznek. A vezérigazgató megjegyezte, hogy „a Bizalmi Körben jelen lévő vezetők azt nyilatkozták, ők a cégeiket építik, míg a tőzsde a magyar értékpiacot, hogy legyen miből finanszírozni a vállalkozások növekedési terveit. Ez a kettő pedig egyre inkább egymásra talál. Ha ezt nézem, bizakodó vagyok a jövőt illetően” – jelentette ki Végh Richárd.

Fotó: Leader of The Year

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...