Az Outdoor ambient kategóriában az arany, a Sokszínűség kategóriában pedig a bronz díjat hozta el az idei Hipnózis kreatív reklámversenyen a Geometry Global Hungary „Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!” című, a Budapest Pride számára készült interaktív óriásplakát-installációja.
A díjnyertes interaktív alkotás az azonos neműek házasságának kérdésére hívta fel a figyelmet.
A látogatók egyenként „léphettek fel” a plakát előtti emelvényre, és a „Nem támogatom az azonos neműek házasságát” feliratból a „nem” szót a testükkel kitakarva foglalhattak állást a kérdésben, és lehettek részesei a Budapest Pride kezdeményezésének véleményük online megosztásával.
A Pride és az ügynökség a tavalyi, a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program által meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg, és kötött támogatói együttműködést.
A Geometry Global csapata az arany és a bronz díjak mellett további három shortlistes helyet szerzett a Hipnózison.
A „Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!” kampányról
Az alkotók, Geometry Global Hungary:
Benesch Ferenc – Executive Creative Director
Bathó Gabriella – Account Director
Miksó Anett – Account Supervisor
Ostoróczky Boglárka – Account Executive
Thurzó Levente – Head of Art
Szabó Regina – Art Director
Szabó Zsolt – Art Director
Bagladi Gábor – Copywriter
Közreműködők, Budapest Pride:
Karlik Cintia – szervező
Varga Zsaklin – szervező