Díjeső a Café PR-nál

Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR szerezte idén a legtöbb nemzetközi elismerést a hazai piac ügynökségei közül.

Két rangos pr verseny döntőjét szervezték Írországban és Oroszországban. Az idén több mint 1 500 pályázót vonzó, Európa egyik legrangosabb elismerésének számító European Excellence Awards dublini döntőjében a Café PR OTP Egészségpénztárnak szervezett, az egészségügyi öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó, „A munka nem várhat” című integrált, insight alapú kampányával megnyerte a Financial Services kategóriát. A 13 kelet európai országot lefedő, Eventiada IPRA Golden World Awards moszkvai döntőjén az NNG és a Café PR a legfiatalabb generációkat megcélzó, az informatikus szakma szépségéit egy mondókáskönyv formájában prezentáló, „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című kampányával a Best in Corporate Communications kategóriát nyerte meg. Emellett a döntőn a Café PR az OTP Nyugdíjpénztárral közösen tervezett és készített újszerű integrált kampányával, a 25-35 éveseket a nyugdíjcélú megtakarítások fontosságára figyelmeztető OTP Mentor Programjával a Best in Marketing Communications kategóriában szerezte meg az első helyet.

A csütörtök esti elismerésekkel együtt a Café PR 2018-ban három különböző nemzetközi versenyen; a Stevie Awards-on, az Eventiada IPRA GWA-n és a European Excellence Awards-on ért el négy első helyezést, három különböző kampányával, amivel a nemzetközi porondot tekintve a legsikeresebb pr ügynökségként zárta az évet.

A munka nem várhat”

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult, idén az European Excellence Awards Financial Services kategóriáját elhozó kampánya, az egészségügyi öngondoskodásra hívta fel a lakosság figyelmét. Azáltal, hogy a várakozási idők és a munka összeegyeztetésének nehézségeire hívta fel a figyelmet különböző eszközökön keresztül.

A 2017 májusa és októbere között futott kampány idén elnyerte a világ egyik legjelentősebb üzleti díját, a 2018-ban 15. alkalommal meghirdetett International Business Awards arany Stevie Awards fokozatát a közérdekű ügyek kezelése kategóriában, továbbá shortlistes lett a SABRE Awards-on. A kampányt a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) már tavaly is elismerte: az Eventiada Awardson az első helyet nyerte el a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában.

Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek”

Az Eventiada Awards Best in Corporate Communications kategóriáját az NNG és a Café PR a „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című, egy mondókáskönyv készítését és az azt beharangozó kommunikációs kampány szervezésesét magába foglaló közös kampányával nyerte meg.

A magyar nyelven Varró Dániel verseivel és Baranyai (b) András illusztrációival készült kiadványt az NNG jövőre a nemzetközi piacon is útjára indítja. Az angol nyelvű verzió szintén az NNG neve alatt jelenik meg, és célja a 21. század legújabb információtechnológiai szakmáinak érthető, gyerekek számára is befogadható bemutatása, hogy ezzel is IT pályára sarkallják a legfiatalabb generációt.

OTP Mentor Program

Az Eventiada Awards Best is Marketing Communications kategóriáját megnyerő integrált kampányával az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR ismét feje tetejére állította a nyugdíjcélú megtakarításokat ösztönző kommunikációt. A kifejezetten a fiatalabb, Y és Z generációt célzó Nyugdíj Mentor Program az elrettentés mellett valódi példaképek segítségével mutatta meg, hogy a boldog nyugdíjaskor megteremthető. Azonban ehhez a karrierválasztáshoz hasonlóan megfelelő előkészítés és apró, jó döntések sora szükséges. A kampány háttérkutatása ugyanis megmutatta, hogy a fiatalok várják az idősebb generációk útmutatását, tanácsát az olyan nagy kérdésekben, mint a nyugdíj vagy a karrierváltás. A Nyugdíjmentor egy hónapja során az OTP Nyugdíjpénztár négy kiválasztott fiatal számára biztosított lehetőséget arra, hogy a saját végzettségének vagy érdeklődési körének megfelelő szakmában tapasztalt, de ma már boldog nyugdíjas életet élő mentortól tanulhasson. A programban résztvevő fiatalokat és mentoraikat egy hónapon keresztül a Speak Easy Project dokumentumfilmes stábja követte. A program kreatív arculatának kidolgozását a Café Communications végezte.