- Hirdetés -

Díjeső a Café PR-nál

|

Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR szerezte idén a legtöbb nemzetközi elismerést a hazai piac ügynökségei közül.

Két rangos pr verseny döntőjét szervezték Írországban és Oroszországban. Az idén több mint 1 500 pályázót vonzó, Európa egyik legrangosabb elismerésének számító European Excellence Awards dublini döntőjében a Café PR OTP Egészségpénztárnak szervezett, az egészségügyi öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó, „A munka nem várhat” című integrált, insight alapú kampányával megnyerte a Financial Services kategóriát. A 13 kelet európai országot lefedő, Eventiada IPRA Golden World Awards moszkvai döntőjén az NNG és a Café PR a legfiatalabb generációkat megcélzó, az informatikus szakma szépségéit egy mondókáskönyv formájában prezentáló, „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című kampányával a Best in Corporate Communications kategóriát nyerte meg. Emellett a döntőn a Café PR az OTP Nyugdíjpénztárral közösen tervezett és készített újszerű integrált kampányával, a 25-35 éveseket a nyugdíjcélú megtakarítások fontosságára figyelmeztető OTP Mentor Programjával a Best in Marketing Communications kategóriában szerezte meg az első helyet.

A csütörtök esti elismerésekkel együtt a Café PR 2018-ban három különböző nemzetközi versenyen; a Stevie Awards-on, az Eventiada IPRA GWA-n és a European Excellence Awards-on ért el négy első helyezést, három különböző kampányával, amivel a nemzetközi porondot tekintve a legsikeresebb pr ügynökségként zárta az évet.

A munka nem várhat”

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult, idén az European Excellence Awards Financial Services kategóriáját elhozó kampánya, az egészségügyi öngondoskodásra hívta fel a lakosság figyelmét. Azáltal, hogy a várakozási idők és a munka összeegyeztetésének nehézségeire hívta fel a figyelmet különböző eszközökön keresztül.

A 2017 májusa és októbere között futott kampány idén elnyerte a világ egyik legjelentősebb üzleti díját, a 2018-ban 15. alkalommal meghirdetett International Business Awards arany Stevie Awards fokozatát a közérdekű ügyek kezelése kategóriában, továbbá shortlistes lett a SABRE Awards-on. A kampányt a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) már tavaly is elismerte: az Eventiada Awardson az első helyet nyerte el a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában.

Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek”

Az Eventiada Awards Best in Corporate Communications kategóriáját az NNG és a Café PR a „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című, egy mondókáskönyv készítését és az azt beharangozó kommunikációs kampány szervezésesét magába foglaló közös kampányával nyerte meg.

A magyar nyelven Varró Dániel verseivel és Baranyai (b) András illusztrációival készült kiadványt az NNG jövőre a nemzetközi piacon is útjára indítja. Az angol nyelvű verzió szintén az NNG neve alatt jelenik meg, és célja a 21. század legújabb információtechnológiai szakmáinak érthető, gyerekek számára is befogadható bemutatása, hogy ezzel is IT pályára sarkallják a legfiatalabb generációt.

OTP Mentor Program

Az Eventiada Awards Best is Marketing Communications kategóriáját megnyerő integrált kampányával az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR ismét feje tetejére állította a nyugdíjcélú megtakarításokat ösztönző kommunikációt. A kifejezetten a fiatalabb, Y és Z generációt célzó Nyugdíj Mentor Program az elrettentés mellett valódi példaképek segítségével mutatta meg, hogy a boldog nyugdíjaskor megteremthető. Azonban ehhez a karrierválasztáshoz hasonlóan megfelelő előkészítés és apró, jó döntések sora szükséges. A kampány háttérkutatása ugyanis megmutatta, hogy a fiatalok várják az idősebb generációk útmutatását, tanácsát az olyan nagy kérdésekben, mint a nyugdíj vagy a karrierváltás. A Nyugdíjmentor egy hónapja során az OTP Nyugdíjpénztár négy kiválasztott fiatal számára biztosított lehetőséget arra, hogy a saját végzettségének vagy érdeklődési körének megfelelő szakmában tapasztalt, de ma már boldog nyugdíjas életet élő mentortól tanulhasson. A programban résztvevő fiatalokat és mentoraikat egy hónapon keresztül a Speak Easy Project dokumentumfilmes stábja követte. A program kreatív arculatának kidolgozását a Café Communications végezte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...