Újabb három díjjal lett gazdagabb a Lidl Magyarország: Az Év Boltja versenyen a budapesti, Váci úti műemlék épületben megvalósított Lidl-áruház lett a 2018-as közönségszavazás győztese. Ez az áruház a diszkont kategóriában is elnyerte Az Év Boltja elismerést, ráadásként pedig az áruházlánc fővárosi, Victor Hugo utcai üzlete friss áru különdíjban részesült.
A diszkont kategória győztesként kihirdetett Lidl-t különleges épületben nyitották meg a Váci út és az Árpád út forgalmas közlekedési csomópontjában. A kor vásárlói igényeit minden tekintetben kiszolgáló üzlet született, amely egyúttal megtartotta az otthont adó XIX. századi műemlék épület atmoszféráját is. A piaccsarnokokat idéző, korábbi remíz, beltérnek köszönhetően itt különleges élmény a vásárlás. A tágas eladótérnek köszönhetően csúcsidőben is zökkenőmentesen tudják kiszolgálni a csomópont nagy számú vásárlóját, ezt dupla bejárat és nyolc kassza is segíti. De nemcsak a tágas tér, vagy a rövid sorban állás miatt kellemes a vásárlás ebben a műemlék Lidl-ben, hanem az épület autentikus hangulata miatt is, amit a belsőépítészek a műemlék értékes adottságait tiszteletben tartva teremtettek meg.
A Élelmiszer szaklap friss áru különdíját a Victor Hugo utcai Lidl City Shop nyerte. Ezzel a bolttípussal a Lidl a nagyvárosi fogyasztókat kívánja kiszolgálni, akik a központban, sűrűn lakott negyedekben élnek. A Lidl City Shop kisebb területen, széles termékkínálatal várja vásárlóit. A teljes zöldség- és gyümölcsválaszték mellett friss tej- és hústermékek, friss hal és szezonálisan grilltermékek is kaphatók. Erről az üzletben – a napi beszállítás mellett – 27 hűtőpult és 8 hűtőláda gondoskodik. Mindez innovatív belsőépítészet és modern logisztika eredménye. A termékeket a hely adottságaihoz tervezett, többszintes pultokon, polcrendszereken helyezték el. A naponta érkező áru ollós emelő segítségével kerül be a raktárba.
Az Élelmiszer szaklap által szervezett Év Boltja verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A pályázatok beérkezése után szakértői előzsűrizés során választották ki a jelölteket. Ezt követően a legjobbak közé került üzletek közül a közönség pontozással szavazhatott a kedvenc boltjára. A díjakat az április 26-27-én megrendezett FMCG Top 2018 konferencia keretében adták át a nyerteseknek.