Silver díjat nyert Outdoor, illetve Ambient & Guerilla marketing kategóriában a Geometry Global Hungary „Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!” című, a Budapest Pride számára készített interaktív óriásplakát-installációja a Golden Hammer nemzetközi reklámfesztiválon. A cégcsoport UNICEF-kampánya továbbá a Tartalom & Szórakoztatás, valamint a PR kategóriában is egy-egy diplomát hozott el.
A Budapest Pride számára készített, többszörös díjnyertes interaktív alkotás az azonos neműek házasságának kérdésére hívta fel a figyelmet. A látogatók a plakát előtti emelvényre fellépve takarhatták ki testükkel a „Nem támogatom az azonos neműek házasságát” feliratból a „nem” szót, és így állhattak a Budapest Pride kezdeményezése mellé.
A Geometry Global munkája korábban a Hipnózison nyert egy arany és egy bronz díjat Outdoor ambient és Sokszínűség kategóriában, illetve további három shortlistes helyet is szerzett a reklámversenyen.
Az Ogilvy/Geometry Global csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit is, amelyek az internetes zaklatás, más néven a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet ismert színészek közreműködésével. A vidáman kezdődő, majd egyre sötétebbé váló kisfilmek a gyerekeket érő online bántalmazásra hívják fel a felnőttek figyelmét és mutatják be a jelenség durvaságát és veszélyeit.