• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news Disney to pause all business in Russia
  • news

Disney to pause all business in Russia

2022. március 11.

https://www.reuters.com/business/disney-pause-all-business-russia-2022-03-10/

Facebook
Email
    Előző cikkNagyon beindult a livestream kereskedelem
    Következő cikkBrutál jelenetek a Ford legújabb reklámfilmjében
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Fontos megállapodást kötött a Paprika Studios

    Média 2025. június 27.
    Stratégiai együttműködést jelentett be a NATPE Budapesten az Egyesült Királyság egyik legnagyobb és legismertebb televíziós tartalomgyártó cége, az ITV Studios és Kelet-Közép Európa piacvezető televíziós műsorgyártója, a Paprika Studios. Az együttműködés keretében mostantól kizárólagos...

    Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

    Média 2025. június 27.
    A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

    Idén is lesz SUP Fesztivál Budapesten

    Marketing 2025. június 27.
    Idén június 28-án, tizedik alkalommal rendezi meg a Kiteline SE hazánk leglátványosabb és legnagyobb SUP-túráját, mely során Budapestet hosszában szelik át az résztvevők. A hagyományoknak megfelelően a sup túra a Római parttól kezdődik és...

    Világutazóként tér vissza a népszerű színész

    Média 2025. június 27.
    Augusztus végén kerül a mozikba Christian Clavier legújabb vígjátéka, az Utazásból bukó, melyben egy kalandvágyó ifjú füllenteni is hajlandó a vágyott munkáért, ami nem várt kalandokba torkollik. Ki nem álmodott még ingyen utazásról, ahol...

    A vásárlás istennőjével kampányol az Árukereső

    Marketing 2025. június 27.
    Az Árukereső.hu új, hosszú távú kommunikációs stratégiával jelentkezik. A cél a magyar fogyasztók bevett vásárlási sztereotípiáinak megváltoztatása és annak elérése, hogy az online vásárlások befejezése előtt mindig látogassanak el az Árukereső.hu-ra. A McCann ügynökség...

    Digital Center

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra

    Digital Center 2025. június 23.
    Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...

    Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal

    Digital Center 2025. június 20.
    A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...

    A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát

    Digital Center 2025. június 20.
    A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat