
Új, holografikus reklámeszköz mutatkozik be a magyar piacon, elsőként az Allee Bevásárlóközpontban látható a Digital PromOOH Zrt. HOLOBOX megoldásai, ami a Mercedes-Benz CLA EQ bevezető kampányát támogatja.
A Digital PromOOH Zrt., a magyar tulajdonú, innovatív és új technológiákat bevezető outdoor és digital signage szolgáltatója, exkluzív tulajdonosként és üzemeltetőként mutatja be elsőként az új HOLOBOX eszközt az Allee Bevásárlóközpontban. A HOLOBOX egy holografikus kijelző, mely páratlan élménnyel ragadja meg a szemlélőt: mélységet, térhatást és interaktív vizualizációt kínál, ezáltal tökéletes platform a Mercedes-Benz legújabb CLA EQ modelljének bemutatására.
Ez a modell a legfrissebb technológiát és modern dizájnt képviseli, amit szeretnénk minél szélesebb közönséghez eljuttatni - pont úgy, ahogy valóban látnia kell az embernek: trendin, innovatívan, stílusosan. A HOLOBOX megjelenés egy izgalmas, új eszköz arra, hogy az új Mercedes-Benz CLA EQ-t a lehető legélethűbb formájában mutassa meg.
A HOLOBOX egy 3D holografikus kijelző: látható térhatást, lebegő, valósághű megjelenést eredményez felhasználói szemszögből. Kiegészítő szemüveg nélkül is megtapasztalható a háromdimenziós világ, amely úgy érződik, mintha karnyújtásnyira lenne. A 3D-s szkennelést a fejlett mesterséges intelligenciával ötvözve fizikai tárgyakat képes virtuális entitásokká alakítani.
A fizikai tárgyak és a multimédiás információk egyszerre jeleníthetők meg, gazdagítva a vizuális élményt, és lehetővé téve a vásárlók számára, hogy többet megtudjanak a bemutatott termékről.
Interaktív élmény: mozgásérzékelés, dinamikus tartalomszabályozás – minden megjelenítés valós időben alkalmazkodik a közönséghez. Közvetlen beszélgetés lehetséges egy digitális személlyel. Valósághű interaktív élményt nyújt a felhasználóknak. Fokozza az interakció szórakoztató megjelenését és személyességét. Egy innovatív termék, amely mesterséges intelligenciát és holografikus vetítési technológiát alkalmaz.