- Hirdetés -

Egy RTL-es sorozat volt a legnézettebb

|

A 18-49 éveseknél a Drága örökösök végzett a nézettségi toplista élén, a teljes lakosság körében pedig az RTL Híradó bizonyult a legnézettebbnek. Jól kezdtek az RTL karanténos műsorai, de ettől függetlenül a TV2 közelebb került az RTL Klubhoz.

Múlt héten a korábbi hét naphoz viszonyítva csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub heti share-je 2,2 százalékponttal, 14,9 százalékra csökkent. A TV2 közönségaránya pedig 0,6 százalékponttal, 11,9 százalékra nőtt. Az RTL Klub előnye így kereken 3 százalékpontot tett ki.

Minden estét megnyert az RTL Klub, a vasárnap hozott csak szorosabb versenyt (RTL Klub: 11,2%, TV2: 10,2%). A korábbi hetekkel ellentétben a hétfőtől péntekig terjedő időszak sem mutatott az egész hetitől nagyon eltérő eredményt (RTL Klub: 15,8%, TV2: 13%).

Ahogy az lenni szokott, a 18-59 éveseknél és teljes napon szorosabb volt a küzdelem, ugyanakkor ennél a célcsoportnál is az RTL Klub nyerte a hetet (RTL Klub: 9,7%, TV2: 8,9%).

A nemzetközi csatornaportfóliók versenyében (18-49 évesek és főműsoridő) ismét a Viacomnak jött ki legjobban a lépés, hiszen 6,9 százalékos heti share-t produkáltak. Ezzel jóval megelőzték az 5,2 százalékos Sony csatornákat és a 4,7 százalékos AMC-t.

16. hét / 15. hét / 14. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 17,1% / 17,5%
TV2 – 11,9%/ 11,3% / 12,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (16. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 10,3% (8,9%)
Híradó – 23,3% (22,4%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,6% (20,5%)
Drága örökösök – 20,1% (20%)
Bátrak földje – 12,8% (12,3%)

TV2
Remények földje – 9% (9,9%)
Tények – 13,7% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,5% (14,9%) – hétfőtől szombatig
#Maradjotthon – 9,2% (12,6%)
Exatlon Hungary – 14,2% (14,1%)

Az RTL Klub esetében a hétköznapok hozták a papírformát. A Híradó, Fókusz, Drága örökösök trió nagyon magas közönségarányt szállított. Ezen belül is figyelemre méltó a hírműsor 23,3 százalékosra nőtt átlagos közönségaránya. Ugyanakkor abban sincs változás, hogy a Bátrak földje továbbra is messze járt a csatornaátlagtól és a sávját sem tudta nyerni.

A TV2 esetében a csatornaátlag felett teljesített az esti hírműsor, valamint az Exatlon is. A #Maradjotthon című műsor a második hetében már a 10 százalékos szint alá csúszott, emiatt csütörtöktől átrakták az Exatlon utáni sávba.

Múlt héten több új műsor is debütált. Az RTL Klubon szombat este láthatták a nézők a Made in Karantén első részét, ami 16,7 százalékos share-rel kezdett. Jó eredményeket produkált vasárnap este a Maradj haza magadnak (17,2%) és a Segítség! Itthon vagyok! (15,5%) is. A TV2 a Neked énekelek című műsort tűzte képernyőre vasárnap este, ami 10,8 százalékos közönségarányt ért el.

A műsoros toplista élén más produkció nevét láthatjuk a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál, de mindkettő az RTL Klubon volt látható. A kereskedelmi célcsoportnál a Drága örökösök csütörtöki adása vonzotta a legtöbb nézőt, szám szerint 351 ezret. A teljes lakosságnál pedig a kedd esti RTL Híradó végzett az élen 1,01 millió nézővel. Múlt héten ez volt az egyetlen műsor, ami megugrotta az egymilliós nézőszámot.

A TV2 esetében a korábbi hetekben általában az Exatlont, a Tényeket és a Tények Pluszt láthattuk a legnézettebb műsorok között, s ez a trend az elmúlt héten sem szakadt meg. A 18-49 éveseknél az Exatlon hétfői adása vonzott a legtöbb, 241 ezer nézőt, majd a keddi Tények Plusz (206 ezer) és a vasárnapi Tények (199 ezer) következik a toplistán.

A teljes lakosságnál a TV2 legnézettebbje a vasárnapi Tények volt (849 ezer néző), a második a keddi Tények Plusz (749 ezer néző), a harmadik a hétfői Exatlon (651 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020-16het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020-16hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...