Már 2700 különböző saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a Spar hálózatában. A kínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így – többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma.
Egyre több hazai vásárló részesíti előnyben a minőségben ugyanolyan, de árában kedvezőbb kereskedelmi márkás termékeket. Az élelmiszer- és napi fogyasztási cikkek piacán évek óta folyamatosan nő a saját márkás árucikkek kereskedelme, ezért a Spar itthon és külföldön egyaránt nagyobb figyelmet fordít saját márkás árucikkeinek előállítására és forgalmazására.
„A Spar árbevételének 25 százalékát adja a saját brand termékek kereskedelme, ezen kategória részaránya évről évre növekszik. Cégünk 1997-ben vezette be saját márkás termékeit, a választék bővítése huszonegy éve folyamatos: ma már 27 termékcsaládban 2700 árucikkünk sorakozik üzleteink polcain” – mondta Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője. – „Elmondható, hogy minden kategóriában jelen vagyunk saját márkákkal, az általános élelmiszerektől kezdve az egészségtudatos, illetve a kényelmi termékeken át a háztartási árucikkekig. Szüntelenül fejlesztünk, vásárlóink számtalan újdonságra számíthatnak a saját termékeinket illetően is”.
A fejlesztések nem csupán a kínálat bővítésére vonatkoznak, hanem annak összetételére is. A vállalat folyamatosan törekszik az innovatív megoldásokra, hogy a változó vevői szükségletekre, igényekre és a folyton alakuló piaci trendekre gyors válasszal szolgáljon.
A Spar a saját márkás termékek egyedi és esztétikus csomagolásával igyekszik tájékoztatni a vásárlókat, hogy a kellően informatív, friss és megnyerő külső minden esetben a legmagasabb minőséget takarja. A vállalat 2018-ban három nagyobb lélegzetvételű termék-újracsomagolási kampányt valósít meg. Új külsőt, egyedi dizájnt és arculatot kapnak a Regio kávék, a Spar márkacsalád húskészítményei, valamint Spar tartós élelmiszerek, mint például a konzervek, befőttek és savanyúságok.
Tízéves a legkedveltebb saját márka
A Spar S-Budget takarékos termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen áruféleségeket, és a tartósan alacsony ár megbízhatóan magas minőséggel társul. Az idén tizedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a Spar legkeresettebb árucikkei közé tartoznak, többek között kedvelt alapanyagot nyújtanak a családi főzésekhez.
Kényelmi termékek a rohanó hétköznapokra
Az idei termékfejlesztések között előkelő helyen szerepel a kényelmi termékek választékának bővítése. A vállalat üllői logisztikai központjának területén működő Spar enjoy. convenience üzem meghatározó szerepet vállal abban, hogy az akár azonnal elfogyasztható, magas minőséget képviselő hidegkonyhai termékeket az áruházlánc üzleteiben megtalálják a vásárlók. A kibővített Spar enjoy. saját márkás termékcsalád ősszel válik elérhetővé az üzletekben, gyors, ugyanakkor minőségi és tartalmas étkezést biztosítva a rohanó hétköznapokon.
Egészségtudatos táplálkozás
A magyar fogyasztók tudatosabb táplálkozásához olyan saját márkás termékcsaládok járulnak hozzá, mint a Spar free from, a Spar Vital, a Spar Veggie és a Spar Natur*pur biotermékek. Az utóbbi terméktípus idén közel félszáz árucikkel bővül. A kiegyensúlyozott étrendbe tartozó kereskedelmi márkák mellett a különlegesebb, vagy speciális táplálkozási igényeknek megfelelő saját márkás árucikkek választéka szintén nő – csakúgy, mint a kevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó ételkészítményeké –, a gluténérzékeny és laktóz intoleranciával élő vásárlók például egyre több termékkategóriában találják meg a polcokon a Spar free from termékcsalád cikkeit.
A magas minőség megfizethető
Egyre több vásárló választja a magasabb minőségű termékeket. A prémium árucikkek iránti keresletre nyújt választ a folyamatosan bővülő Spar Prémium termékcsalád, amely prémium kategóriájú, de elérhető áron kapható hazai és nemzetközi saját márkás termékeket kínál.