- Hirdetés -

Egyre több BMW fogy

|

2019 hetedik hónapjában világszerte összesen 183.487 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modell talált gazdára, amely 1,3 százalékos növekedést jelent. A BMW márka eközben 1,6 százalékkal, a BMW X modellcsalád pedig 27,2 százalékkal szárnyalta túl saját, egy évvel korábbi teljesítményét.

A BMW Group stabilan emelkedő értékesítési mutatók mentén zárta 2019 hetedik hónapját, a világszerte eladott 183 487 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modell 1,3 százalékkal haladja meg a tavaly júliusi értéket. A müncheni központú vállalatcsoport egész éves eladási mutatója ezzel 1 436 382 darabra ugrott, amely a számos piacon jelentkező gazdasági nehézségek ellenére is 0,9 százalékos abszolút fejlődést jelent.

2019 júliusában a BMW márka világszerte 157 062 darab új autót értékesített, amely 1,6 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A bajor prémiumgyártó január és július között eladott négykerekűinek száma ezzel 1 233 075 példányra nőtt, amely a havi növekedéssel párhuzamos, 1,6 százalékos abszolút fejlődést jelent. A márka történetében mind a július havi, mind az egész éves teljesítmény új értékesítési rekordnak számít. A portfólió legkelendőbb tagjai továbbra is a BMW X modellcsalád új vagy továbbfejlesztett terepjárói, amelyekből csak júliusban 45,9 százalékkal többet, 72 147 darabot rendeltek meg az ügyfelek. A BMW X2 értékesítési mutatója 43,6 százalékkal, a BMW X3 eladási számai pedig 56,7 százalékkal növekedtek.

Piaci bevezetése után közel hat esztendővel a BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt kétszámjegyű eladási növekedést produkált júliusban. A 2 691 darab új autó 12,6 százalékkal múlja felül a tavaly júliusi mutatót. A plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt, új BMW 330e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 43 gramm / km) érkezése előtt a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettája némileg a tavaly júliusi értékesítési eredmény alatt teljesített: a világszerte eladott 10 069 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW, illetve MINI modell 5,4 százalékkal marad el a tavalyi esztendő hetedik hónapjában regisztrált számtól. A hálózatról tölthető 3-as BMW mellett azonban idén a plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt, új BMW X5 xDrive45e (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,7 – 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 20,3 – 23,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 39 – 47 gramm / km) és a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 16,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) is világpremierjét ünnepli, utóbbi ráadásul már a bejelentését követő első hónapban jelentős mértékű ügyfél-érdeklődésre tett szert. 2023-ra a BMW Group huszonöt tagúra bővíti fel hálózatról tölthető modellpalettáját, amelynek több mint fele károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedik majd.

A nyereséges működésre koncentráló MINI idén júliusban még a rendkívül kiélezett piaci verseny közepette is képes volt megismételni tavaly júliusi eladási eredményét, a világszerte eladott 26 031 darab új autó mindössze 0,8 százalékkal marad el az egy évvel korábban regisztrált értéktől. A brit prémiumgyártó egész éves értékesítési mutatója ezzel 200 379 darabra nőtt, amely csupán 3,5 százalékkal kevesebb, mint a 2018 januárja és júliusa közötti érték.

A BMW Motorrad értékesítési mutatója erős fejlődést produkál, amely az egész esztendő viszonylatában 7,3 százalékos növekedésben érhető tetten. A január és július között eladott 109 280 darab új kétkerekűhöz a júliusi hónap egymagában 16 092 darab új robogóval és motorkerékpárral járult hozzá, amely 8,3 százalékos javulás.

A BMW értékesítési eredményei a főbb régiókban

Az autóipar egészét érintő gazdasági nehézségek ellenére a BMW márka idén júliusban mindhárom főbb piacán értékesítési növekedést könyvelhetett el. A bajor prémiumgyártó az Egyesült Államokban immár hatodik hónapja erős értékesítési növekedést regisztrál (a júliusban eladott 23 015 darab új autó 4,7 százalékos fejlődésnek felel meg), miközben eladásainak gyarapodása Kínában (51 377 darab új autó / 16,4 százalékos javulás) és Németországban is kétszámjegyű (24 039 darab új autó / 28,1 százalékos fejlődés). A rendkívül kiélezett globális piaci verseny és a gazdasági nehézségek ellenére a BMW Group további értékesítési fejlődést irányoz elő az idei év hátralévő részére. A vállalatcsoport tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...