Együttműködik a Nike és a LEGO

A Nike és a LEGO Csoport bejelentette globális, több évre szóló partnerségét, ami idén nyáron indul útjára egy sor lenyűgöző élménnyel és közös márkajelzésű termékkel. A kollaboráció célja, hogy világszerte az aktív és kreatív játék örömének felfedezésére ösztönözzék a gyerekeket.

Az együttműködés ötvözi a Nike „Just Do It” szemléletét a LEGO kockákban rejlő kreativitással, ezzel is közelebb hozva a gyerekekhez a sport és a játék világát. A következő hónapokban világszerte egyedülálló élmények várják a családokat, és elérhetővé válik a teljes termékkínálat - LEGO készletek, valamint Nike cipők, ruházati termékek és kiegészítők formájában.

Emellett A’ja Wilson – aki háromszor érdemelte ki az év játékosa címet az amerikai női profi kosárlabda-bajnokságban – is aktívan bekapcsolódik a kampányba, hogy segítsen bevonni a gyerekeket egy újragondolt játékvilágba, amely digitális csatornákon keresztül kel majd életre. A részletek a következő hetekben derülnek ki.

„Gyerekkorom óta imádok LEGO kockákkal játszani, és tudom, hogy a kreativitás és a játék nemcsak a sportban, hanem az iskolában és az életben is sokat segített nekem. Nagyon örülök, hogy részese lehetek a Nike és a LEGO kollaborációjának, és bízom benne, hogy közösen pozitív hatással lehetünk a gyerekekre és felnőttekre egyaránt” – mondta Wilson.

Győztes termékek a gyerekeknek

A LEGO Nike Dunk, a partnerség első LEGO készlete, július 1-jén kerül a boltokba. Az 10 éveseknek készült, 1180 darabos szett egy Nike Dunk cipőt, egy kockákból épült, forgatható kosárlabdát, valamint az ikonikus „Dunk” szlogent tartalmazza, amelyeket a rajongók megépíthetnek, újraépíthetnek és kiállíthatnak. A modell titkos tárolórekeszeket is rejt – például bajnoki gyűrűk vagy egyéb kincsek számára –, valamint extra cipőfűzőket a személyre szabáshoz.

A készlet ötvözi az építés és a kosárlabda világát, és az ikonikus sneaker-kultúra és a LEGO kreativitását szimbolizálja. A készletben megtalálható B’Ball Head egyedi kosárlabdázó minifigurája is. További LEGO szettek szeptembertől lesznek elérhetők, a részletek a nyár folyamán érkeznek.

Augusztus 1-jén jelenik meg a Nike Air Max Dn x LEGO kollekció, valamint egy sor ruházati cikk és kiegészítő, amiket szeptember 1-jén a Nike Dunk Low x LEGO kollekció követ, amely a sport és a játék életstílusát ünnepli. A kollekciók dizájnját a LEGO egyedi stílusa ihlette – az ikonikus bütyköktől a minifigurákig –, és a Nike sportkultúrája és egyedi szemlélete egészíti ki. Ősszel további Nike cipők és ruhadarabok is bemutatkoznak, ezekről később érkeznek részletek.

Aktív és kreatív játékra épülő élmények

A két márka közös célja, hogy világszerte elősegítsék a közösségek számára az aktív és kreatív játékhoz való hozzáférést, emiatt is támogatták a kezdeményezést, hogy az ENSZ június 11-ét a Játék Világnapjává nyilvánítsa.

“A játék elképesztő erővel bír, képes inspirálni és felébreszteni a kreativitást minden gyerekben. Mi a LEGO Csoportnál hiszünk ebben az erőben. Izgatottak vagyunk, hogy útjára indíthatjuk partnerségünk első fejezetét a Nike-val, ahol a kosárlabda örömét ötvözzük a képzelet varázsával” – mondta Federico Begher, a LEGO Csoport új üzletágak termékcsoportjának senior alelnöke.

Cal Dowers, a NIKE Inc. globális gyermekdivíziójának alelnöke hozzátette: „A Nike-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a játékon keresztül segítsük kibontakoztatni a gyerekekben rejlő lehetőségeket. A Nike teljes erejének mozgósítása – az élsportolóktól a helyi közösségekig – lehetővé teszi számunkra, hogy valóban megszólítsuk és inspiráljuk a fiatalokat, hogy egész életükben örömüket leljék a sportban. Partnerségünk a LEGO Csoporttal tovább erősíti azt a törekvésünket, hogy bevonjuk a gyerekeket a játékba.”

„A Nike a fiatalok sportjának jövőjét építi, egy aktív és befogadó világ érdekében, ahol minden gyerek lehetőséget kap, hogy játsszon, fejlődjön, és megvalósítsa álmait. Az edzésen keresztül visszahozhatjuk a játék örömét a sportba, és megmutathatjuk, hogy a mozgás mindenkié. Célunk, hogy a következő generációnak lehetőséget adjunk arra, hogy egy életen át örömét lelje a mozgásban és a sportban, és segítsünk valóra váltani az álmaikat” – mondta Vanessa Garcia-Brito a NIKE INC. alelnöke és a társadalmi hatásért felelős vezető.

A Nike és a LEGO közös márkás termékeit, sportolói tartalmait és élményeit mindkét márka csatornái, valamint átfogó marketingkampányok is támogatják.

A LEGO Nike Dunk szett előrendelhető május 29-től a LEGO.com/Nike oldalon, és hivatalosan július 1-jétől elérhető a LEGO üzletekben és online. A termékek a Nike saját csatornáin is megvásárolhatók lesznek világszerte, beleértve a kijelölt Nike üzletekben, valamint a Nike.com weboldalon.

A Nike Dunk Low x LEGO és Nike Air Max Dn x LEGO kollekciók a megvásárolhatóak lesznek Nike.com-on és kijelölt viszonteladóknál is.