- Hirdetés -

Együttműködik a Porsche Hungaria és az MVM

|

A Porsche Hungaria legfiatalabb márkájaként a MOON bemutatta hazai bázisát, a MOONCITY Budaörsöt, ahol mindenki otthonra talál, aki érdeklődik az elektromobilitás, a napenergia, az energiamenedzsment, vagy a fenntarthatóság iránt – vagy egyszerűen csak szeretné elektromos/hibrid autóját exkluzív környezetben feltölteni. A modern bemutató- és konferenciatér célja, hogy a MOONCITY élmény- és tudásközpontként terjessze az elektromobilitásban, a hatékony energiahasznosításban, és az innovációban rejlő lehetőségeket.

Budaörs frekventált, jól megközelíthető részén várja a látogatókat a MOONCITY Budaörs lounge és bemutatóterem, az innovatív elektromobilitás legújabb élmény-és tudásközpontja. A MOONCITY Budaörs különlegessége az az elegáns kettősség, amellyel egy exkluzív bemutatóterem és egy high-tech rendezvényterem adottságait ötvözi. Ezen funkciók mellett az épület előtt található 4 db elektromos autó töltő berendezés, amelyek publikus üzemeltetéséről az MVM Mobiliti gondoskodik 2023 október elejétől, tovább bővítve Budaörs nagyteljesítményű elektromos autó töltő infrastruktúráját. Az MVM és a Porsche Hungaria MOON márkája azonban nem áll meg itt, közös munkába kezd: a két vállalat stratégiai együttműködésre lép az idei év folyamán, hogy közösen járuljanak hozzá az elektromobilitás térnyeréséhez Magyarországon.

A MOON küldetése, hogy az elektromobilitás a mindennapjaink részévé váljon. A MOONCITY Budaörs bemutatóteremben ezért a MOON márka átfogó képet ad a látogatóknak a különböző elektromos autó töltési megoldásokról, a töltési infrastruktúra-, az energiamenedzsment rendszerek és a zöld mobilitás aktualitásairól, ráadásul az érdeklődők megcsodálhatják, sőt akár ki is próbálhatják a Volkswagen Csoport elektromos- és plug-in hibrid modelljeit.

„A MOON márkánk egyre fontosabb részét képezi az életünknek, hiszen az elektromobilitás terjedésével párhuzamosan egyre nő az igény az okos töltési megoldásokra, ezt az igényt pedig innovatív, versenyképes termékpalettával tudjuk kielégíteni” – mondta megnyitó beszédében Németh Balázs. A Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója azt is hozzátette, büszke arra, hogy a cég a Parts Center Raktárbázis és Logisztikai Központ, a DasWeltAuto Centrum, valamint a tavaly megnyitott Innovációs és Tréning Centrum után újabb létesítménnyel gazdagodhatott Budaörsön.

A MOONCITY megnyitóján részt vett Steiner Attila, az Energiaügyi Minisztérium energetikáért és klímapolitikáért felelős államtitkára, aki szintén kiemelte a beruházás fontosságát:

„Nagyon sok hasonló kezdeményezésre lenne szükségünk, mert szeretnénk az utókor számára egy élhetőbb világot hagyni. Magyarország 1990 óta 37%-kal csökkentette a károsanyag kibocsátását, de a közlekedésen belül még van hely a javulásra. Ezért igyekszik a kormányzat a közösségi közlekedés és a közúti közlekedés területén is támogatni az elektromobilitás terjedését stratégiai programokkal. Dolgozunk a Jedlik Ányos terv átalakításán, haladunk tovább a Zöld busz programmal, de vállalkozások számára is szeretnénk majd egy elektromobilitásra való átállást segítő programot indítani, illetve a töltőinfrastruktúra fejlesztésének támogatására is beadtunk egy tervet az Európai Bizottságnak, reméljük ezekre is mihamarabb megérkezik a jóváhagyás.”

„Nagy öröm számunkra, hogy megnyithattuk ezt a maga kategóriájában egyedülálló helyszínt, bízunk az elektromobilitás magyarországi sikeres jövőjében, és ehhez tevékenyen hozzá kívánunk járulni!” – tette hozzá a megnyitón elhangzottakhoz Basilides János, a MOON Brand Managere.

A MOONCITY modern hang- és videótechnikával felszerelt rendezvényterme ideális és kompakt helyszínt biztosít különböző típusú rendezvényekhez, legyen szó kihelyezett tanórákról, workshopokról, kerekasztal beszélgetésekről vagy kisebb konferenciákról.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...