2018. július 15-től szoros együttműködésben dolgozik a saját területén piacvezető két cég a TMC és a Be Social.
A két vállalat ezentúl előnyben részesíti egymást minden olyan feladatnál, amelyben aktív tevékenységet végeznek. A kooperáció kiterjed a TMC csoport vállalati online tevékenységére, weboldalának fejlesztésére, a TMC Management által képviselt több, mint 20 vezető híresség közösségi média felületeinek fejlesztésére és kezelésére, folyamatos tréningek megtartására és a TMC Content and Production saját fejlesztéseinek és produkcióinak, így a NőComment, az ÉdesKettes, a Kettőspont és a TMC YouTube csatornájának építésére és még kiaknázatlan lehetőségeinek hasznosítására, és az ezek körül építhető közösség kezelésére nem titkoltan az ezekből elkérhető bevételek maximalizálásának céljával. Ezentúl a TMC Management képviseletével járó előnyöket élvezik a Be Social által már menedzselt influencerek és közismert személyek is, valamint a Be Social vállalati ügyfelei minden esetben elsőként értesülnek a TMC projectjeiről, saját fejlesztéseiről és a személyre szabható együttműködési lehetőségekről.
Az együttműködéssel egy időben, de attól független, önálló formában még egy megbízás születik. A márkastratégia megvalósításának támogatására, a tartalom fejlesztésben való intenzív részvételre és közösségi médiacsatornáinak kezelésére kérte fe a Be Socialt hazánk legújabb és legdinamikusabban fejlődő online gasztro magazinja, a Foodyny is.
A Foodyny 2017. őszén indult útjára, online gasztro magazinként. Kitalálója és alapítója a professzionális konyhatechnológiai tervezéssel, és kivitelezéssel foglalkozó, számos területen piacvezető Kende Gastro Zrt. társtulajdonosa, Kende Gábor. A Foodyny célkitűzése, hogy mindenki számára könnyen fogyasztható, szórakoztató, minőségi- és alapvetően gasztro irányokból épülő bulvár tartalmat szolgáltasson. Minden, ami, étel, ital, alapanyag, sikertörténet, karriersztori, recept, dekor, csináld magad, termelő, gyártó, helyes táplálkozás, vagy alternatív lehetőség, hazai és nemzetközi sztárok.
Az alapító mellé, idén márciusban, stratégiai partnerként csatlakozott a TMC Group és tulajdonosa, Kende-Hofherr Krisztina, aki egyébként Kende Gábor felesége, így a Foodyny egyben egy valódi családi vállalkozás is.