- Hirdetés -

Elképesztő nézettséget hozott az Álarcos énekes

|

Az RTL Klub műsorának legutóbbi nézőszáma közel járt a 1,5 millióhoz. Erős nézettséggel búcsúzott A mi kis falunk és jól kezdett a Mellékhatás című sorozat. A TV2 nézettségi toplistájának élén a Mintaapák, a Tények, illetve a Tények Plusz áll.

Az elmúlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatornának nőtt a közönségaránya. Az RTL Klubé 0,9 százalékponttal, 17,5 százalékra. A TV2-é pedig fél százalékponttal, 12,4 százalékra. A 18-49 évesek körében és főműsoridőben a két televízió közötti különbség 5,1 százalékpontot tett ki.

Az említett célcsoportnál minden estét nyert az RTL Klub, bár hétköznap sokszor közel járt hozzájuk a TV2. A múlt hetet az RTL Klub hétvégén nyerte meg. Jól mutatja ezt a két csatorna hétköznapi főműsoridős közönségaránya, ahol jóval kisebb differencia látható: RTL Klub – 15,7%, TV2 – 14,5%.

A szombat estét viszont az RTL Klub már 22,6 százalékos közönségaránnyal zárta, miközben a TV2 7,2 százalékot ért el. A vasárnapi főműsoridőben az RTL Klub 20,7 százalékot hozott, a TV2 pedig 7,6 százalékot.

A 18-59 éveseknél és teljes napon is az RTL Klub ért el jobb eredményt, egészen pontosan 10,9 százalékos heti share-t, amivel 1,9 százalékponttal előzték a TV2-t.

A nemzetközi csatornaportfóliók közül (18-49 évesek, főműsoridő) a Viacom örülhetett leginkább a múlt heti közönségarányának (6,3%), utánuk jött a Sony (5%) és az AMC (4,3%).

14. hét / 13. hét/ 12. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,5% / 16,6% / 16,8%
TV2 – 12,4% / 11,9% / 14,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (14. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,7% (8,4%)
Híradó – 23,1% (21,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,5% (18,6%)
Drága örökösök – 19,3% (18%)
Bátrak földje – 11,7% (12%)

TV2
Remények földje – 8,2% (7,5%)
Tények – 15,3% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,7% (16,4%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 16,1% (15,6%)
Exatlon Hungary – 14,5% (13,2%)

A koronavírus-járvány növelte a tévénézésre fordított időt és azon belül is jót tett a hírtartalmak nézőszámának. Utóbbiak közül ebből az esti RTL Híradó sokat tudott profitálni, 23,1 százalékot átlaggal zárták a hetet, ami nagyon jó eredménynek számít.

A Fókusz és a Drága örökösök is közel járt a 20 százalékos szinthez, a Bátrak földje viszont továbbra sem hoz túlzottan erős share-t és nézőszámot.

A TV2-n a Mintaapák múlt héten tovább erősödött, az Exatlon pedig szintén javított és a csatorna hétköznap esti átlagát érte el a 14,5 százalékos átlagával.

Az elmúlt években már az egymilliót kicsit túllépő nézőszámok is eseményszámba mentek. Ennek fényében az Álarcos énekes 1,45 milliós nézőszáma kiugróan magas nézettségnek számít. Jót tett a koronavírusos szobafogság A mi kis falunk nézőszámának is, hiszen az évadzáró epizód 1,3 millió nézőt vonzott.

A 18-49 éveseknél is az említett két produkció vonzotta a legtöbb nézőt. Az Álarcos énekes 559 ezer, A mi kis falunk 530 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Nagyon jól kezdett az RTL Klub új saját gyártású sorozata, a Mellékhatás. A 18-49 éveseknél 369 ezer nézőt érdekelt a sorozat, amivel a kereskedelmi célcsoportnál az elmúlt hét harmadik legnézettebb produkciója volt. A teljes lakosságnál 809 ezres nézettséggel futott a Mellékhatás, ami a toplista 9. helyére volt elegendő.

A TV2 műsorai közül a 18-49 éveseknél a Mintaapák hétfői epizódja érte el a legjobb, 296 ezres nézőszámot. A második legjobbat (268 ezret) pedig a szintén hétfői Tények Plusz.

A teljes lakosságnál a TV2 legnézettebb műsora címnek a hétfői Tények örülhetett (891 ezer néző), a házi toplista második helyére a szerdai Tények Plusz (843 ezer néző) futott be, megelőzve a Mintaapákat (733 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_14het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_14hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...