- Hirdetés -

Ez a hétvége az X-Faktoré volt

|

Még a TV2-s Sztárban sztárral szemben is erős, egymillió feletti nézőszámot produkált az X-Faktor. A Való Világ szezonindító műsora közel 200 ezres nézőszámot hozott az RTLII-nek. Hétfőn a Ninja Warriorral a TV2 majdnem elkapta az RTL Klubot.

Az elmúlt héten 1,7 százalékponttal nőtt az RTL Klub főműsoridős közönségaránya, de nem a TV2 rovására, utóbbiak gyakorlatilag ugyanazt az eredményt hozták, mint a korábbi hét napban. Ezzel viszont 8,7 százalékpontra nőtt a két legnézettebb csatorna közötti különbség az RTL Klub javára.

A múlt héten minden estét megnyert az RTL Klub. Ez leginkább hétfőn volt veszélyben, amikor nagyon közel volt hozzájuk a TV2 (RTL Klub: 14,4% vs. TV2: 14,1%). A legnagyobb előnyt – már szokás szerint – szombaton tudta felmutatni az RTL Klub, amikor 27,2 százalékos közönségarányt produkáltak, miközben a TV2 5 százalékot.

A korábbi hetekben a vasárnap estéket nyerte a TV2, viszont most az X-Faktor miatt ez nem jött össze. A hét utolsó napján az RTL Klub 26,5 százalékos, a TV2 12,8 százalékos share-t ért el.

44. hét / 43. hét / 42. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 18,2% / 16,5% / 15,8%
TV2 – 9,5% / 9,4% / 10,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (44. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 18,7% (18,7%)
Survivor – 15,9% (17,6%)
Barátok közt – 13,9% (18,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 14% (15,6%)

TV2
Tények – 13,6% (13,4%)
Ninja Warrior – 15,1% (12%)
A legbátrabb páros – 10,1% (11,5%)
Bogaras szülők – 7,2% (7,3%)
Mit tenne a gyereked? – 10% (8,6%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 7,7% (6,2%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 10% (7%)
Korhatáros szerelem – 9% (5,2%)

A TV2 több hétköznap esti műsora is erősödött a múlt héten. Ezek közé tartozik 15,1 százalékos közönségarányával a Ninja Warrior, de a csatornaátlag felett hozott A legbátrabb páros, a Mit tenne a gyereked? és a Csak show és más semmit is. Alulról nézegette a TV2 átlagát a Bogaras szülők és a Sztárok és párok. Kicsit alatta teljesített a Korhatáros szerelem is, de a korábbi epizódhoz képest javult a sorozat közönségaránya.

Az RTL Klubon a Survivor a csatorna heti átlaga alatt szerepelt, viszont a teljes heti eredményeket olyannyira felhúzta a hétvégi X-Faktor, hogy érdemesebb a hétköznap esti átlagot nézni, ami 14,1 százalékot tett ki. Ezt már bőven megugrotta a Survivor és nagyjából hozta a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest is.

Az X-Faktor továbbra is kiemelkedően magas nézettséget hoz, különösen a 18-49 éveseknél nagy az előnyük minden más műsor előtt. A hétvégén két adást is műsorra tűztek, közülük a szombati vonzott több nézőt: 523 ezret a 18-49 éveseknél és 1,18 milliót a teljes lakosságnál. Ettől nem sokkal maradt el a vasárnapi adás, ami azért nagy szó, mert a Sztárban sztárral azonos sávban futott a műsor. A vasárnapi X-Faktor a 18-49 éveseknél 476 ezres, a teljes lakosságnál 1,02 milliós nézettséget hozott.

Az RTL Klub házi nézettségi toplistáján az X-Faktort a 18-49 éveseknél az Öngyilkos osztag című, vasárnap esti film követte 275 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a szintén vasárnapi RTL Híradó volt a második legnézettebb a maga 850 ezres nézettségével.

A TV2 műsorai közül a kereskedelmi célcsoportnál a Sztárban sztár (236 ezer néző) és a Ninja Warrior (210 ezer néző) teljesített a legjobban. A teljes lakosságnál kicsit más volt a sorrend, náluk a vasárnapi Tények (810 ezer néző) vezette a csatorna toplistáját, majd a Sztárban sztár (721 ezer néző) és a Csak show és más semmi (535 ezer néző) következett.

Vasárnap késő délután elindult a Való Világ kilencedik szériája az RTLII-n. A beköltőző adás a kereskedelmi célcsoportnál 98 ezres nézettséggel és 7,3 százalékos közönségaránnyal nyitott. A teljes lakosságnál 191 ezren voltak kíváncsiak a realityre, ami kerek 5 százalékos közönségarányra volt elegendő. Ezzel a Való Világ volt a csatorna legnézettebb műsora a héten. Persze ekkora promóció után az lett volna furcsa, ha ez nem így történik.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...