- Hirdetés -

Ezeken a csatornákon nézhetjük a legnagyobb kerékpárversenyeket

|

A világ legnagyobb kerékpárversenyei Európában továbbra is a Warner Bros. Discovery csatornáin és platformjain, azaz az Eurosporton és a Maxon láthatók az új megállapodásnak köszönhetően.

A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe meghosszabbította a világ legnagyobb kerékpárversenyeinek közvetítési jogait legalább 2031-ig. Ez a lépés megerősíti az Eurosport és a Max pozícióját a kerékpársport otthonaként, és garantálja a széles körű hozzáférést nézők millióinak Európa-szerte.

Az Amaury Sport Organisation (ASO) és az Európai Műsorszolgáltatók Szövetségével (EBU) kötött új megállapodás 2026-tól a férfi és női Tour de France, és a férfi és női La Vuelta a España versenyeket tartalmazza, és garantálja, hogy a WBD és az Eurosport csatornáin és platformjain Európa-szerte minden nagy körverseny látható lesz.

Az európai közvetítési jog-csomag a férfi és női klasszikusok számos versenyét is tartalmazza, többek között a Paris-Roubaix, a Liège-Bastogne-Liège, a La Flèche Wallonnne egynaposokat, valamint a Párizs-Nizza, a Critérium du Dauphiné és a Katalán körversenyeket.

A WBD az Eurosport csatornáin élő közvetítést kínál minden egyes versenyről, a Max-előfizetők számára pedig Európa-szerte folyamatos streaminget biztosít. A versenyek közvetítései továbbra is 20 nyelven, köztük a megszokott magyar kommentátorokkal is elérhetőek lesznek, a mezőny sztárjai pedig a helyszínen, illetve az Eurosport helyi stúdiójának elemzőműsoraiban osztják meg tapasztalataikat és szakértelmüket a versenyeken.

Trojan Paillot, a WBD Sports Europe sportjogok beszerzéséért és továbbértékesítéséért felelős alelnöke:

„Sok éven át mi voltunk a kerékpársport őrzője, és minden erőnkkel azon voltunk, hogy a szurkolók a lehető legtöbb időt tölthessék kedvenc sportjuk versenyeinek megtekintésével. A kerékpársport iránti elkötelezettségünknek köszönhetően olyan portfóliót tudtunk létrehozni, amely a legszélesebb körű a sportban, és amely tartalmazza az összes férfi és női Grand Tourt, most pedig örömmel jelentjük be, hogy meghosszabbítjuk együttműködésünket partnereinkkel, az ASO-val és az EBU-val, hogy immáron az ötödik évtizedbe lépve közvetíthessük a világ legnagyszerűbb versenyeit, köztük a Tour de France-t is.”

Scott Young, a WBD Sports Europe produkciókért, tartalmakért és üzleti műveletekért felelős alelnöke:

„A Kerékpársport Otthonaként betöltött szerepünk lehetővé tette, hogy a kerékpársport szakértőinek szenvedélyes csapatát állítsuk össze, hogy folyamatosan fejlesszük közvetítéseinket, és hogy a létező legszélesebb közönségnek adhassuk át a sportág történéseit. 2018-ban mi lettünk az első olyan közvetítőtársaság Európában, amely a háromhetes körversenyek összes elérhető adáspercét műsorára tűzte, egyedi innovációkat és stúdiós elemzőeszközöket fejlesztünk ki annak érdekében, hogy jobban megmagyarázzuk a történéseket, így folyamatosan úttörői vagyunk a kerékpáros közvetítéseknek. Mai bejelentésünk a közvetítési jogok meghosszabbításáról azt jelenti, hogy a jövőben is minőségi, magával ragadó tartalmakat tudunk előállítani, melyek összekötik a szurkolókat kedvenc versenyeikkel és versenyzőikkel az előttünk álló években is.”

WBD és az Eurosport a Kerékpársport Otthona, amely egy olyan egész szezonon át tartó országúti kerékpáros közvetítési portfólióval rendelkezik, amely évente több, mint 300 versenynapból áll, benne az összes Grand Tourral, a női World Tour versenyek mindegyikével, minden nagyobb egynapos klasszikussal, és az UCI országúti kerékpáros világbajnokságával. Cégünk elkötelezett a kerékpársport egyéb szakágai mellett is, így több pályakerékpáros, cyclo-cross, BMX- és mountain bike közvetítést sugárzunk, mint bármelyik más televíziós csatorna, ezeknek a közvetítéseknek részei a felsorolt szakágak UCI világbajnokságai és olimpiai versenyei, emellett pedig szervezőként és promóterként veszünk részt az UCI Pályakerékpáros Bajnokok Ligája és az UCI Mountain Bike Világsorozat versenyeiben.

A cég büszke kerékpáros örökségére, amelynek köszönhetően minden platformon elmeséljük a sport történeteit, köztük a Eurosport Cycling, az Eurosport Magyarország és az ES Bringa Youtube-csatornákon látható ingyenes tartalmakkal; az eurosport.com és az eurosport.hu honlapokon helyi kerékpáros hírekkel, cikkekkel és videós összefoglalókkal a televíziós közvetítések és a WBD minden igényt kielégítő Max streaming szolgáltatásán elérhető közvetítések mellett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...