- Hirdetés -

Ezt hozta a Big Picture

|

Hatalmas érdeklődés és több fontos bejelentés jellemezte az idei Big Picture-t. Tartalmi szempontból igazán izgalmasnak ígérkezik a jövő év a hazai televíziós piacon a MEME elnöke szerint. Kereskedelmi oldalról is jönnek változások, a nagy saleshouse-ok áremelésre készülnek, az R-Time új ügyfeleket szerzett, az Atmedia pedig hosszabbított a Discovery-vel és az Eurosport 1-el bővíti portfólióját.

A korábbi évekhez hasonlóan hirdetők, médiaügynökségek és terjesztő partnerek voltak a meghívottak között az idei Big Picture-ön, és egyértelműen fokozott volt az érdeklődés, ami a résztvevők létszámán is látszott, mintegy 600-an látogattak el az eseményre – jelezte az mmonline.hu érdeklődésére Kovács Krisztián, a MEME elnöke. Az idei program egyik különlegessége az volt, hogy sikerült egy asztalhoz ültetni a két meghatározó televíziós saleshouse ügyvezetőjét.

Természetesen ahogyan az lenni szokott, komoly bejelentésekből sem volt hiány. Kovács Krisztián az mmonline.hu-nak nyilatkozva kiemelte, hogy tartalmi szempontból igen izgalmasnak ígérkezik a jövő év, bőséges választékkal, sok saját gyártású produkcióval, és éles versennyel. Az RTL Magyarország jövő évi terveiből például egyértelműen látszik, hogy még korántsincs vége a magyar sorozatreneszánsznak, több heti és egy napi szériával is készül 2020-ra a médiacég. A társaság tartalmi terveiről itt olvashat bővebben.

Több, kereskedelmi szempontból izgalmas bejelentés is történt a Big Picture-ön. A MEME elnöke közölte, hogy mindkét saleshouse áremelést tervez 2020-ra. Emellett Dudás Gergely, az R-time vezetője a konferencián bejelentette azt is, hogy a jövő évtől jelentős mértékben bővül a portfóliójuk, a Columbia Pictures Corporation-nel és a WarnerMedia-val kötött megállapodásnak köszönhetően.

Az új szerződések eredményeként az R-time portfóliója 26-ról 34 csatornára bővül. Ők értékesítik majd január elsejétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és a Boomerang reklámidejét.

Az új csatornák érkezésével a sales house immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon. A bővülés egyben azt is jelenti, hogy változik az erősorrend a tévés saleshouse-ok piacán, az R-time ugyanis az új adóknak köszönhetően magabiztos piacvezető lesz a 18-49-es korosztályban mind főműsoridőben, mind a teljes napot vizsgálva a cég közlése szerint.

Az Atmedia is szolgált komoly bejelentéssel, újabb három évre meghosszabbították együttműködésüket a Discovery-vel. Ennek értelmében 2023-ig az Atmediánál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak – Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel – reklámfelületei. Sőt, 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az Eurosport 1 hirdetésértékesítése is a saleshouse-nál indul el. Ez utóbbi adó azért is fontos, mert a következő év sport szempontból kiemelkedő lesz, hiszen akkor rendezik meg Tokióban a nyári olimpiát, amelyre a Discovery az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül. Szándékuk szerint a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat készítik elő. Az európai nézők számára csak az Eurosporton lesz látható minden sportág és sportoló összes pillanata, többek közt a 321 aranyérmet érő győzelem is.

„Úgy érezzük, hogy az elmúlt évek alatt a közös munkának köszönhetően erős bizalom alakult ki közöttünk, ami alkalmas a hosszabb távú együttműködésre. Köszönjük partnerünknek az újabb lehetőséget és bízunk abban, hogy a következő években együttműködésünk a televíziós felületeken túl online területre, egyéb jelentős video-inventoryval rendelkező oldalakra is kiterjedhet, a jelenlegi hosszabbitas.hu mellett” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...