Egymás után két bivalyerős RTL-es tartalmat is lenyomott a TV2 házasságos műsora, ami ráadásul minden célcsoportnál a hét legnézettebb produkciójának bizonyult. Múlt héten a TV2 tovább növelte előnyét a fő konkurense előtt.
December második hetét is behúzta a TV2, méghozzá elég tetemes különbséggel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 3,7 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 4,3 százalékpontot tett ki az előnyük (egy héttel korábban ez 2,6 százalékpont és 4,2 százalékpont volt). Ezeken felül minden más bontásban is nyerte a hetet a TV2. A 18-49 és 18-59 éveseknél a TV2 hétfőtől szombatig bezsákolta a főműsoridőt, az RTL csak vasárnap tudott magasabb share-t összehozni.
A komplett portfóliók terén is hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport minden téren megnyerte a hetet. A legkisebb különbséggel a 18-49 éveseknél, főműsoridőben, de ez is 3,1 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 24,9%, RTL Magyarország: 21,8%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 14,5 | 17,2 | 13,2 |
RTL | 10,2 | 10,6 | 9,5 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 10,3 | 12,5 | 9,4 |
RTL | 6,4 | 6,5 | 5,9 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 23,6 | 24,5 | 22,7 |
RTL Magyarország | 18,4 | 16,3 | 18,2 |
MTVA | 6,1 | 10,4 | 4,9 |
AMC Networks | 5,2 | 5,1 | 5,2 |
Network4 | 3,9 | 5,4 | 3,0 |
Paramount Global | 3,0 | 2,3 | 3,6 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,2 | 2,6 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,3 | 2,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,2% / 11,7% (16,1% / 13,6%)
Tények Plusz – 12,4% / 10,5% (12,8% / 11,1%)
Házasság első látásra – 19,4% / 17,8% (19,9% / 18,2%)
Gáspárék – 13,3% / 12,9% (korábbi héten a Legyen Ön is Milliomos: 17,3% / 15,6%)
RTL
Híradó – 15,9% / 13,1% (17,3% / 14,5%)
Fókusz – 9,9% / 9,3% (11,3% / 11%)
Nyerő páros – 8,6% / 8,5% (korábbi héten Az Árulók: 10,1% / 10,7%)
A Konyhafőnök – 7,6% / 7,4% (8% / 9,1%)
A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó verte a Tényeket, de a teljes lakosságnál továbbra is utóbbi vezet. A Tények Plusz jobb heti átlagot hozott össze, mint a Fókusz. A hétköznapokat pedig a Házasság első látásra és a Gáspárék uralta.
A Házasság első látásra úgy tűnik, hogy kinyír mindent, ami az útjába kerül, az RTL két nagyágyúját is lenyomta. Az Árulók és múlt héten a Nyerő páros is nagyon kikapott a TV2-féle házasságos realitytől. A Nyerő páros eredménye utólag kicsit még fel is értékeli a 1,5-2 százalékponttal erősebb Az Árulók teljesítményét. A Gáspárék a Legyen Ön is Milliomosnál gyengébb eredménnyel is uralta a sávját, a Konyhafőnök pedig tovább gyengült.
A X-Faktor 49. heti kifutásával egy fixen erős heti tartalmát vesztette el az RTL. A Dancing with the Stars megnyerte az estét, hiába tér vissza új résszel A mi kis falunk. A DWTS a 18-49 éveseknél 15,6 százalékot, a 18-59 éveseknél 16 százalékot, a teljes lakosságnál 21,5 százalékot hozott. Az RTL-en A mi kis falunk share-je a 18-49 éveseknél 12,2 százalék, a 18-59 éveseknél 14,1 százalék, a teljes lakosságnál 12,2 százalék volt.
Vasárnap a Házon kívül és az Álarcos énekes is szépen teljesített az RTL-en ( a fenti célcsoportoknál 13,7%; 16,2%; 17,8%, illetve 14,2%; 13,1%; 12,2% volt a közönségarányuk). De nem szerepelt rosszul a TV2 1% klub nevű produkciója sem (12,6%; 13,7%; 17,2%).
A hét legnézettebb műsora címet a Házasság első látásra nyerte. A 18-49 éveseknél 232 ezer, a 18-59 éveseknél 390 ezer, a teljes lakosságnál 842 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az RTL legnézettebb tartalmának az Álarcos énekes bizonyult 206 ezer nézővel. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Házon kívül volt az RTL legnézettebbje 324 ezres és 729 ezres nézettséggel.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 390 831 | 20,9 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 324 228 | 16,2 |
AZ 1% KLUB | TV2 | 297 723 | 13,7 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 296 583 | 16,0 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 286 128 | 13,1 |
HÍRADÓ | RTL | 284 078 | 14,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 283 322 | 14,1 |
TÉNYEK | TV2 | 251 483 | 16,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 236 017 | 14,6 |
GÁSPÁRÉK | TV2 | 221 691 | 14,1 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 842 083 | 21,6 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 796 382 | 21,5 |
AZ 1% KLUB | TV2 | 750 156 | 17,2 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 729 844 | 17,8 |
TÉNYEK | TV2 | 703 748 | 21,1 |
HÍRADÓ | RTL | 667 633 | 17,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 596 663 | 16,4 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 533 856 | 12,2 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 500 657 | 12,2 |
GÁSPÁRÉK | TV2 | 464 466 | 14,3 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 232 523 | 18,9 |
ÁLARCOS ÉNEKES | RTL | 206 697 | 14,2 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 194 774 | 15,6 |
AZ 1% KLUB | TV2 | 181 405 | 12,6 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 178 504 | 13,7 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 163 391 | 12,2 |
HÍRADÓ | RTL | 154 007 | 14,3 |
GÁSPÁRÉK | TV2 | 153 131 | 14,2 |
TÉNYEK | TV2 | 143 622 | 14,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 133 036 | 12,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás