Félelmetes az, amit a Házasság első látásra művel

Házasság első látásra

Egymás után két bivalyerős RTL-es tartalmat is lenyomott a TV2 házasságos műsora, ami ráadásul minden célcsoportnál a hét legnézettebb produkciójának bizonyult. Múlt héten a TV2 tovább növelte előnyét a fő konkurense előtt.

December második hetét is behúzta a TV2, méghozzá elég tetemes különbséggel. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 3,7 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 4,3 százalékpontot tett ki az előnyük (egy héttel korábban ez 2,6 százalékpont és 4,2 százalékpont volt). Ezeken felül minden más bontásban is nyerte a hetet a TV2. A 18-49 és 18-59 éveseknél a TV2 hétfőtől szombatig bezsákolta a főműsoridőt, az RTL csak vasárnap tudott magasabb share-t összehozni.

A komplett portfóliók terén is hasonló volt a helyzet, a TV2 Csoport minden téren megnyerte a hetet. A legkisebb különbséggel a 18-49 éveseknél, főműsoridőben, de ez is 3,1 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 24,9%, RTL Magyarország: 21,8%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 17,2 13,2
RTL 10,2 10,6 9,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,3 12,5 9,4
RTL 6,4 6,5 5,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,6 24,5 22,7
RTL Magyarország 18,4 16,3 18,2
MTVA 6,1 10,4 4,9
AMC Networks 5,2 5,1 5,2
Network4 3,9 5,4 3,0
Paramount Global 3,0 2,3 3,6
Warner Bros.Discovery 2,9 3,2 2,6
Antenna Entertainment Group 2,8 2,3 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,2% / 11,7% (16,1% / 13,6%)
Tények Plusz – 12,4% / 10,5% (12,8% / 11,1%)
Házasság első látásra – 19,4% / 17,8% (19,9% / 18,2%)
Gáspárék – 13,3% / 12,9% (korábbi héten a Legyen Ön is Milliomos: 17,3% / 15,6%)

RTL
Híradó – 15,9% / 13,1% (17,3% / 14,5%)
Fókusz – 9,9% / 9,3% (11,3% / 11%)
Nyerő páros – 8,6% / 8,5% (korábbi héten Az Árulók: 10,1% / 10,7%)
A Konyhafőnök – 7,6% / 7,4% (8% / 9,1%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó verte a Tényeket, de a teljes lakosságnál továbbra is utóbbi vezet. A Tények Plusz jobb heti átlagot hozott össze, mint a Fókusz. A hétköznapokat pedig a Házasság első látásra és a Gáspárék uralta.

A Házasság első látásra úgy tűnik, hogy kinyír mindent, ami az útjába kerül, az RTL két nagyágyúját is lenyomta. Az Árulók és múlt héten a Nyerő páros is nagyon kikapott a TV2-féle házasságos realitytől. A Nyerő páros eredménye utólag kicsit még fel is értékeli a 1,5-2 százalékponttal erősebb Az Árulók teljesítményét. A Gáspárék a Legyen Ön is Milliomosnál gyengébb eredménnyel is uralta a sávját, a Konyhafőnök pedig tovább gyengült.

A X-Faktor 49. heti kifutásával egy fixen erős heti tartalmát vesztette el az RTL. A Dancing with the Stars megnyerte az estét, hiába tér vissza új résszel A mi kis falunk. A DWTS a 18-49 éveseknél 15,6 százalékot, a 18-59 éveseknél 16 százalékot, a teljes lakosságnál 21,5 százalékot hozott. Az RTL-en A mi kis falunk share-je a 18-49 éveseknél 12,2 százalék, a 18-59 éveseknél 14,1 százalék, a teljes lakosságnál 12,2 százalék volt.

Vasárnap a Házon kívül és az Álarcos énekes is szépen teljesített az RTL-en ( a fenti célcsoportoknál 13,7%; 16,2%; 17,8%, illetve 14,2%; 13,1%; 12,2% volt a közönségarányuk). De nem szerepelt rosszul a TV2 1% klub nevű produkciója sem (12,6%; 13,7%; 17,2%).

A hét legnézettebb műsora címet a Házasság első látásra nyerte. A 18-49 éveseknél 232 ezer, a 18-59 éveseknél 390 ezer, a teljes lakosságnál 842 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél az RTL legnézettebb tartalmának az Álarcos énekes bizonyult 206 ezer nézővel. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Házon kívül volt az RTL legnézettebbje 324 ezres és 729 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 390 831 20,9
HÁZON KÍVÜL RTL 324 228 16,2
AZ 1% KLUB TV2 297 723 13,7
DANCING WITH THE STARS TV2 296 583 16,0
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 286 128 13,1
HÍRADÓ RTL 284 078 14,9
A MI KIS FALUNK RTL 283 322 14,1
TÉNYEK TV2 251 483 16,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 236 017 14,6
GÁSPÁRÉK TV2 221 691 14,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 842 083 21,6
DANCING WITH THE STARS TV2 796 382 21,5
AZ 1% KLUB TV2 750 156 17,2
HÁZON KÍVÜL RTL 729 844 17,8
TÉNYEK TV2 703 748 21,1
HÍRADÓ RTL 667 633 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 596 663 16,4
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 533 856 12,2
A MI KIS FALUNK RTL 500 657 12,2
GÁSPÁRÉK TV2 464 466 14,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 232 523 18,9
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 206 697 14,2
DANCING WITH THE STARS TV2 194 774 15,6
AZ 1% KLUB TV2 181 405 12,6
HÁZON KÍVÜL RTL 178 504 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 163 391 12,2
HÍRADÓ RTL 154 007 14,3
GÁSPÁRÉK TV2 153 131 14,2
TÉNYEK TV2 143 622 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 133 036 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás