Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál, ami összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban. Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség, a Vodafone erről minden esetben előzetes értesítést küld az érintett ügyfeleinek. A határidő elmulasztása az előfizetés törlésével jár, melyet követően az adott feltöltőkártyához új szerződés megkötése szükséges.
A törvényi kötelezettségnek megfelelően a Vodafone is megkezdte januárban a feltöltőkártyák 2018. január 1. óta minden évben kötelező adategyeztetését. Az érintett ügyfeleket a szolgáltató hetekkel a SIM-kártyák lejárati ideje előtt SMS-ben vagy telefonon értesítette és emlékeztette az adategyeztetési kötelezettségükre, amit személyesen az üzletekben, online a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon, vagy a 1270-et hívva a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is elvégezhető. Az egyeztetési határidő minden esetben az eredeti szerződéskötési dátum, a januárban és februárban szerződött ügyfelek számára hosszabb határidőt biztosít a telekommunikációs szolgáltató az adategyeztetés elvégzésére.
Fontos, hogy az érintett ügyfeleket többször is értesíti a Vodafone az adategyeztetési határidő közeledtére – így a feltöltőkártyás ügyfeleknek adategyeztetés miatt csak akkor kell felvenni a szolgáltatóval a kapcsolatot, ha kaptak értesítést SMS-ben vagy telefonon. Az érintett ügyfeleknek a szolgáltató az adategyeztetés mielőbbi elvégzését javasolja a sorban állás elkerülése végett, hiszen a szolgáltatónál minden hónapban akár több tízezer kártya is érintett lehet.
Az adategyeztetés lehetőségeiről további információt a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon találhatnak a Vodafone Magyarország ügyfelei.