A Frankfurti Autószalonon járt a BrandMania stábja, ahol valóban felvillanyozó élményekben volt részük, hiszen óriási hangsúlyt kapott az elektromos autózás. A legújabb adásból az is kiderül, hogy mivel kényeztetik majd az utasokat a jövő járművei.
Elképesztő felfutás előtt áll az elektromos autózás, becslések szerint csak jövőre több mint egymillió plugin-hibrid és tisztán elektromos autót adnak el csak Európában, a gyártók pedig 105 milliárd eurónál is többet fordítanak a következő években az ilyen járművek fejlesztésére. A BrandMania stábja pedig belevetette magát a Frankfurti Autószalon forgatagába, hogy kiderítse, mik a legújabb trendek.
A Seat elnökétől. Luca de Meo-tól megtudták, hogyan forradalmasítja majd az autózást az 5G és az egymással kommunikáló autók megjelenése. Emellett bemutatta a társaság 300 lóerős, SUV elektromos koncepcióautóját is, aminek 450 kilométer a hatótávolsága.
A legújabb BrandMania nézői megcsodálhatják az első elektromos Porschét és megtudhatják, hogy mi lehet a Volkswagen következő mérföldköve. Annyit már most elárulunk, hogy egy olyan elektromos autóról van szó, aminek alapverziója is 330 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel, de van olyan modell is belőle, ami 550 kilométerre képes.
A BrandMania stábja a prémium autók gyártóitól is begyűjtötte a legfrissebb e-autós információkat, így a Mercedes, a BMW és az Audi izgalmas újdonságaival is megismerkedhetnek a nézők. A BMW-nek például már most tíznél is több olyan modellje van, ami elektromos vagy plugin-hibrid rendszert használ, és ez a szám a tervek szerint 2023-ra 25-re nő.
A BrandMania adásának második részéből az is kiderül, hogyan alkalmazkodnak a gyártók a változó fogyasztói igényekhez és hogyan kényeztetik majd az autók a jövőben az utasaikat.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy az RTLMost.hu-n, ide kattintva.