- Hirdetés -

Fenntarthatósági fesztiválon vett részt a BMW Group

|

Az idén június 16-18. között megrendezett Greentech Fesztiválon a MINI és a Designworks a változás úttörőiként voltak jelen.

2021. június 16-18. között a berlini Greentech Fesztivál ismét csokorba gyűjtötte azon vállalatokat és szervezeteket, amelyek zászlajukra tűzték a fenntartható jövő kiépítését. A fesztivál együttműködő partnereként a BMW Group kiállítással és előadásokkal is készült az eseményre: Bernd Körber, a MINI vezetője és Holger Hampf, a Designworks elnöke főelőadókként engedtek betekintést a jobb jövő kiépítése érdekében tett szerepköreikbe.

A fenntarthatóság a BMW Group iránymutató vezérelve

„A Greentech látnoki, fenntartható és jövőbe mutató platformja tökéletesen passzol a BMW Group folyamatos változást serkentő tevékenységeihez” – mondta Stefan Ponikva, a BMW márkaélményekért felelős részlegének alelnöke. „Az idei Greentech Fesztiválon betöltött szerepünket örömmel használjuk fel arra, hogy nagyközönség elé tárjuk a BMW Group újító képességét és klasszikus, autóipari témákon túlmutató potenciáljait. A fenntarthatóság és a környezet-, illetve klímavédelem rendkívül fontos szerepet tölt be tevékenységeinkben. „RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE, RE:CYCLE” megközelítése részeként a BMW Group szeptemberben, a 2021-es Müncheni Autószalonon minden részletre kiterjedő, átfogó képet ad arról, hogy a sorozatgyártásban kínált autókhoz szükséges elsődleges nyersanyagok felhasználási aránya a jövőben miként csökkenthető drasztikusan” – tette hozzá.

A BMW Group szerepköre egyértelmű: a fenntarthatóság, mint vezérelv a vállalatcsoport teljes működési modelljét áthatja, miközben vállalati stratégiája középpontjában a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás, a fenntartható termékstruktúra, valamint az erőforrások megőrzése iránti osztatlan elköteleződés áll. Ez pedig nem csupán a járművei által kibocsátott káros anyagok módszeres csökkentésében, de teljes értékláncában tetten érhető – a beszállítói hálózattól kezdve, a sorozatgyártási folyamatokon és a termékek használati fázisán keresztül, egészen az újrahasznosításig.

A nagyvárosokban a MINI a fenntartható személyes mobilitás úttörője

A MINI mindig is egy kreatív, nagyvárosi mobilitásra összpontosító márka volt. Az olyan globális kihívásokra, mint például a klímaváltozás és a városiasodás, a MINI jövőbe mutató lehetőségekként tekint, amelyeket kihasználva innovációival nem csupán élményt ad ügyfeleinek, de pozitív társadalmi és környezetvédelmi hatásokat is gyakorol. A fenntarthatóság ezért a MINI üzleti modelljének szerves, megingathatatlan része. Hogy miként formálja ez a holnapok nagyvárosi mobilitását, arra a MINI Vision Urbanaut digitális tanulmányautó szolgál ékes példaként, amely kézzelfogható formában egyesíti a MINI márka jövőről alkotott képét és a fenntartható mobilitás ígéretét. „A MINI Vision Urbanaut karakterét a hosszútávú fenntarthatóság új perspektívái szerint alkottuk meg. Az utastérben természetes és újrahasznosított anyagokat használtunk, amelyek kellemes térérzetet teremtenek. Ez utóbbi kifejezetten fontos, hiszen a MINI Vision Urbanaut elsősorban nem egy jármű, hanem egy élettér” – fogalmazott Bernd Körber.

A Designworks utat mutat a jövőbe

A BMW Group kreatív tanácsadó vállalataként működő Designworks a formanyelvben rejlő innovációkkal és lehetőségekkel száll szembe a jövő kihívásaival. Kaliforniai, sanghaji és müncheni központjaiban a Designworks „a jövő építészeként” rendkívül széles spektrumban és ügyfélkörnek fejleszt jövőbe mutató koncepciókat, amelyek mögöttes szükségleteibe Holger Hampf, a Designworks elnöke enged betekintést: „Épp egy fordulópontnál vagyunk a kollektív jólét felé vezető úton. Az olyan globális kihívásokkal, mint például a klímaváltozás, az egészségvédelem és erőforrásaink megőrzése, egyik egyén, vállalat vagy kormány sem tud egymagában szembeszállni. Össze kell fognunk – és ehhez erős partnerségekre van szükség. A dizájnnak meghatározó szerepe van ebben, hiszen képes látomásokat életre hívni és a végeredményben rejlő lehetőségeket kézzelfogható formába önteni. A dizájnvállalatok pozitív energiája és tanácsadói szaktudása kiváltképp hasznos a változó időkben, hogy a bizonytalanságot izgalommá alakítsa, utat mutasson, új perspektívákat adjon és társadalmi változásokat kezdeményezzen” – mondta.

A BMW Group kiállítása a Greentech Fesztiválon

A dizájnban rejlő innovációs erősség egyik ékes példája a világ első elektromos hajtással felszerelt szárnyas repülőruhája, amelyet a BMW i divízió és a Designworks a bázisugróként és extrémsportolóként ismert Peter Salzmann közreműködésével alkotott meg. A BMW Group a Greentech Fesztiválon is bemutatta az egyedi innovációt, amely merőben új formában váltja valóra az emberiség repülés iránti évezredes álmát. Az eseményen a látogatóknak arra is lehetőségük nyílt, hogy az interaktív virtuális valóságban (szinte) teljes egészében átéljék ezt az élményt.

A BMW Group kiállításának másik fénypontja a bajor prémiumgyártó hálózatról tölthető modellpalettájának legújabb tagja, a BMW i4 eDrive40 volt, amely a BMW első tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé modelljeként mutatkozott be. Reflektorfénybe gurult továbbá a BMW i3 Urban Suite is, amelynek mobilitási élményét a mérnökök minden tekintetben az utas igényeire szabták: a sorozatgyártásban kínált BMW i3 modellt teljesen átalakították (egyedül a vezetőülést és a műszerfalat hagyták érintetlenül), mígnem az utastér egy hangulatos boutique hotel magával ragadó atmoszféráját öltötte magára. A különleges négykerekű néhány példánya a Greentech Fesztivál ideje alatt az esemény VIP vendégeinek szolgálatába is állt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...