A BrandMania legújabb adásából kiderül, hogy nemzetközi összehasonlításban mennyire drága a Sziget, milyen előnyei vannak a legnagyobb hazai fesztiválnak a nagy riválisokhoz képest és persze annak is utánajárt a stáb, hogy a nagy márkáknak miért fontos, hogy ott legyenek ezeken az eseményeken és milyen különleges innovációkkal készültek idén.
Instagram kompatibilis stand, kisebb palota a cipők körül, energia minden mennyiségben, Mercedes a tetőn – rengeteg izgalmas, innovatív installációval jelentek meg a márkák a legnagyobb hazai fesztiválon, a Szigeten. A BrandMania stábjának azt is elárulták, hogy miért fontos számukra a jelenlét, kiket tudnak így elérni.
Az RTL Klub magazinműsorának legújabb adásában megszólal többek között Kádár Tamás, a Sziget Zrt. ügyvezetője, aki beszél arról, hogy nemzetközi viszonylatban mennyire drága az esemény, lehet-e még fokozni a toplistás fellépők számát. A műsorból kiderül, hogy a Sziget mivel tud kitűnni a nemzetközi mezőnyben, illetve mennyire drágulnak a nagy sztárok, vagyis hogyan nő a gázsijuk. Marsalkó Dávid a Halott Pénztől pedig arról is beszél, hogy mitől különleges a Sziget Nagyszínpadán fellépni.
A BrandMania stábja annak is utánajárt, hogy a több tucat kisebb fesztivál hogyan tud labdába rúgni, mivel csábítják a szórakozni vágyókat. A műsorból kiderül az is, hogy milyen újdonságot vezettek be idén a fesztiválokon történő fizetésben.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy ide kattintva az RTLMost.hu-n.