- Hirdetés -

Fiatalokat célzó kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

|

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.

A díjjal a Mediaspace a K&H Bank Z generációt célzó kreatív és innovatív megoldását jutalmazta. Az ifjúsági számlanyitást népszerűsítő kampány különlegessége abban állt, hogy elsőként kínált riot pontokat a fiatal ügyfeleknek az új számlájuk mellé – egy virtuális pénznemet, amellyel játékon belüli tárgyakat vásárolhatnak a League of Legendsben. Ez a megközelítés új színt hozott a banki szolgáltatások világába, bemutatva a pénzügyi szektor innovációs lehetőségeit a marketing és a kommunikáció területén is.

 

A fiatalok egyre nagyobb aránya – Magyarországon stabilan 3,5 millió felnőtt (18–65 éves) – játszik valamilyen online játékkal. Ez derült ki a Reacty Digital 2023 áprilisában, 1039 fő megkérdezésével végzett országos reprezentatív közvélemény-kutatásából, ezen belül is a League of Legends az egyik legnépszerűbb játék 810 ezer fős rajongótáborral. Ez inspirálta az alkotókat, hogy a K&H innovatív image-ét erősítsék egy rendhagyó kampánnyal, mely a gaming univerzumban szórakoztató módon hívja fel a figyelmet a K&H számlanyitási akciójára és átélhetővé teszi a digitális bankolás előnyeit.

 

A magyarul a "Gamervilág Bankja" nevű kampányban a MasterCarddal és a Riot Games-szel közösen mozgatták meg a hazai League of Legends rajongókat két népszerű magyar gamer élő Twitch streamjében. A kampány célja az volt, hogy a bank fiatalok számlanyitását segítő innovatív digitális fejlesztéseit közelebb hozza a fiatal generációhoz, így könnyítve meg a mindennapi banki teendők intézését.

 

A most odaítélt díj azt jelzi, hogy az újszerű, innovatív, a legújabb közösségi csatornákat használó megközelítése nemcsak a Z generáció, de a szakma elismerését is kivívta.

A kampányról

A kampány ideje alatt K&H számlanyitás esetén 2800 riot pontot (RP-t) kapott minden 16-25 év közötti ügyfél a League of Legendsben az első K&H számlájához, amit a játékban az avatar fejlesztésére lehetett felhasználni. A kampányt az itthon is leglátogatottabb live streaming platformon, a Twitchen Kissák Ádám és 2Okos gamer influencerek élő adásban, valamint a saját közösségi oldalaikon népszerűsítették, illetve megjelent a social hirdetésekben és a K&H célzott bannerkampányában is.

 

A díj odaítélőjéről

A Mediaspace.global egy díjnyertes B2B közösségi médiaplatform, amely összeköti az iparág vezetőit a média, a marketing, a technológia és a szabályozási szektorokban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Korlátlan mobilnet: hosszabbít a Yettel

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben...

Új sportos podcast indul

A Lexus Buda új, értékteremtő podcast sorozattal jelentkezik „F Sport Podcast a Lexus Budától” címmel.A különleges podcast sorozat célja, hogy közelebb hozzák a műsor nézőihez élsportolóinkat, bemutassák a sikerek mögött eddig háttérbe szoruló mindennapjaikat.Kéthetente...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka fizetésemelésre számít. Közülük, mindössze 21 százalékuk számol az inflációt meghaladó béremelkedéssel, 54 százalékuk annál kisebb mértékű pluszt vár, azaz reálértéken mínuszban lehetnek - áll...

Ismét tarolt a Balaton

Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a balatoni régió kereskedelmi szálláshelyein regisztrálták. Egyre több hazai és külföldi vendég keresi fel hazánk legnagyobb tavának környékét, így a balatoni régió továbbra is kiemelkedő...

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beszálltak a streaminges versenybe – interjú Málnay B. Leventével

A Telekommal megkötött partnerség erre az új szolgáltatásra mindkét fél számára stratégiailag is előnyös volt – mondta Málnay B. Levente, az AMC Networks International Közép- és Észak-Európáért felelős ügyvezető alelnöke a Selekt nevű új...

Támogatásokról és a TV2 elleni eljárásról is döntött a Médiatanács

Műszaki fejlesztésekre 58 millió forintot szavazott meg 19 közösségi médiaszolgáltató számára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület november 12-i ülésén újabb rádiós műsorok készítéséhez is hozzájárult, mintegy 86 millió forinttal támogatva...

Korlátlan mobilnet: hosszabbít a Yettel

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben...

Új sportos podcast indul

A Lexus Buda új, értékteremtő podcast sorozattal jelentkezik „F Sport Podcast a Lexus Budától” címmel.A különleges podcast sorozat célja, hogy közelebb hozzák a műsor nézőihez élsportolóinkat, bemutassák a sikerek mögött eddig háttérbe szoruló mindennapjaikat.Kéthetente...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka fizetésemelésre számít. Közülük, mindössze 21 százalékuk számol az inflációt meghaladó béremelkedéssel, 54 százalékuk annál kisebb mértékű pluszt vár, azaz reálértéken mínuszban lehetnek - áll...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...