Ronaldo, a brazil válogatott korábbi csatára és a Snickers idén közösen szólítják meg a futball rajongóit. A 2018. április 23-tól futó kampány keretein belül minden Ronaldo rajongó és futballfanatikus tesztelheti a tudását, és számos értékes nyeremény mellett akár a legendás focistával is találkozhat.
A 2018. április 23-tól 2018. június 17-ig tartó versenyen bárki részt vehet, aki megvásárol egy limitált kiadású Snickers szeletet, amelyen a jól ismert logót olyan, a futballhoz kapcsolódó kifejezésekre cserélték, mint a les és az öngól. A játékosok a www.snickers.hu weboldalon létrehozott profilra tölthetik fel a csomagolásban található kódot, majd tesztelhetik a focival és Ronaldóval kapcsolatos tudásukat. Akik kilenc kérdésből legalább hatra helyesen válaszolnak, esélyt kapnak, hogy egy motivációs levélben győzzék meg a zsűrit, miért ők utazzanak Brazíliába, hogy találkozhassanak a legendás futballistával (az érvényes jelentkezéshez a játékban részt vevő csomagolást is be kell mutatni). A találkozóra a nyertest két barátja is elkísérheti, a helyesen válaszolók között pedig további értékes nyeremények találnak gazdára hétről hétre.
A Fenoménként világhírűvé vált Ronaldo még márciusban indította el az új Snickers kampányt közösségi média csatornáin, ahol bocsánatot kért a rajongóitól, amiért Argentínának, csapata legnagyobb riválisának drukkolt. Később a Snickers-szel való együttműködést is felfedte, amit azzal kommentált, hogy „összezavarodik, ha éhes”.
„Az új globális kampány ismét kiemeli a népszerű csokiszelet ikonikus „Ki vagy, ha éhes vagy?” szlogenjét, és hangsúlyozza a futballrajongókkal való együttműködést. A kampány fő eleme egy kvíz, a győztes pedig lehetőséget kap, hogy személyesen találkozhasson Ronaldóval Brazíliában” – összegezte Erika Havrillová, a Snickers közép-európai brand managere. A világ minden tájáról érkező győztesek két barátjuk kíséretében ősszel Rio de Janeiroba utaznak, ahol all inclusive ellátás mellett a híres Maracanã futballstadionban találkozhatnak a Fenoménnal.
A Ronaldóval közös „Ha éhes vagy, össze vagy zavarodva” kampányt a vetélkedő mellett POS promócióval, PR megjelenésekkel, online kommunikációval, valamint kiemelt médiapartnerekkel való együttműködéssel támogatják. A verseny 2018. április 23-tól 2018. június 17-ig tart.