- Hirdetés -

Fontos célcsoportoknál fordított a TV2

|

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportnál is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között, a teljes lakosságnál pedig a Tények volt a múlt hét legnézettebb műsora.

Az RTL számára jól indult az év, hiszen a 18-49, valamint a 18-59 éves korosztálynál és főműsoridőben a TV2-nél jobb közönségarányt értek el 2024 első heteiben. Azért az esti sávban a teljes lakosságnál, valamint egész napon minden korosztálynál őrizte a vezető helyét a TV2, múlt héten pedig az említett két célcsoportnál is fordítottak. Nem sokkal, – a 18-49 éveseknél 0,2 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,3 százalékponttal – de az RTL előtt végeztek. Napokra lebontva egyébként hasonló volt a helyzet, mint korábban, azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél hétfőtől péntekig a TV2 nyerte a főműsoridőt, a hétvége pedig az RTL-é volt. A teljes lakosságnál hétfőtől szombatig végzett az élen a TV2, az RTL a vasárnap estét húzta be.

A teljes portfóliók terén minden bontásban a TV2 Csoport nyert, a korábbi hetekhez képest nagyobb előnnyel. Legközelebb a 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 23,1%). Hagyományosan a legnagyobb differenciát teljes lakosságnál, teljes napon szokták mérni közöttük és ez a múlt héten sem volt másként (TV2 Csoport: 25,8%, RTL Magyarország: 15,4%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 15,3 10,7
RTL 11,3 10,6 10,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 12,2 8,8
RTL 6,9 6,3 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 25,8 22,9
RTL Magyarország 18,2 15,4 17,5
AMC Networks 6,8 6,0 6,8
MTVA 4,4 8,7 3,3
Paramount Global 3,8 3,1 4,9
Network4 3,8 5,0 2,7
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 3,0
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,1% / 13,1% (14,4% / 13%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,7% (11% / 9,9%)
Szerencsekerék – 12,4% / 12,3% (11,9% / 11,6%)
Kincsvadászok – 13,4% / 12,5% (12,3% / 11,2%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16,4% (16,1% / 13,9%)
Fókusz – 12% / 11,8% (11,9% / 10,9%)
… a szomszéd tehene – 8,4% / 8,2% (8,6% / 7,7%)
A mi kis falunk – 10,4% / 8,7% (9,7% / 7,6%)

A kereskedelmi célcsoportnál egész elhúzott az RTL Híradó a Tényektől. (A teljes lakosságnál a Tények továbbra is nézettebb). A TV2-nek bejött a Kincsvadászok című új produkció, a Szerencsekerékhez hasonlóan a TV2 esti átlaga felett teljesített, mindkét műsor nyerte is a sávját. Az RTL-en a „… szomszéd tehene” sorozat továbbra sem produkál túl jó nézettséget. Bár a 18-49 éveseknél látszik némi pozitív tendencia, ugyanis a korábbi héthez képest az átlagos nézőszámuk 99 ezerről 109 ezerre nőtt.

Szombaton a Mutasd a hangod! című műsor révén már saját gyártást is adott a TV2, de A mi kis falunk jobb számokat hozott. A 18-49 éveseknél 14,7% vs. 7,7%, a 18-59 éveseknél 17,2% vs. 8,4%, a teljes lakosságnál 15,8% vs. 11,6% volt a két műsor share-je – az RTL-es sorozat javára. Vasárnap a Cápák között a megszokott jó eredményeket hozta, a közönségarányuk a 18-49 éveseknél 17,2 százalékot, a 18-59 éveseknél 16,4 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 14,8 százalékot tett ki.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 267 ezres és 378 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a hétfői Tények vonzotta a legtöbb, 788 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 378 200 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 362 597 17,2
HÍRADÓ RTL 317 351 20,2
SZERENCSEKERÉK TV2 273 673 13,5
TÉNYEK TV2 271 372 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 246 686 14,5
FÓKUSZ RTL 239 052 13,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 222 346 11,6
KINCSVADÁSZOK TV2 218 930 13,9
AZ ELVESZETT VÁROS TV2 193 559 8,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 788 009 22,5
HÍRADÓ RTL 714 384 20,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 685 996 18,2
SZERENCSEKERÉK TV2 675 474 16,7
A MI KIS FALUNK RTL 667 585 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 660 955 14,8
KINCSVADÁSZOK TV2 569 289 19,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 538 434 18,9
A HÁROM NŐVÉR TV2 504 607 19,8
MUTASD A HANGOD! TV2 489 235 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 267 606 17,2
A MI KIS FALUNK RTL 208 244 14,7
HÍRADÓ RTL 187 387 18,1
SZERENCSEKERÉK TV2 178 528 13,2
FÓKUSZ RTL 159 732 13,2
TÉNYEK TV2 146 804 11,1
KINCSVADÁSZOK TV2 142 225 13,1
FÓKUSZ PLUSZ RTL 141 424 10,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 138 329 12,0
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 116 694 8,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...