- Hirdetés -

Fontos célkitűzésünk a fiatalok megszólítása – interjú Pataky Piroskával

|

Új bank vagyunk, a modern banki imázsunk építésének nagyon fontos fejezete az idei nyár – mondta el Pataky Piroska. Az MBH Bank marketingigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért jelennek meg szponzorként a Szigeten, milyen aktivitásaik lesznek a fesztiválon, miért fontos számukra a fiatalok megszólítása és elárulta azt is, hogy kiket szeretne már nagyon látni a Szigeten.

- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?

- MBH Bankként ez az első nyarunk, és ezt szeretnénk emlékezetessé tenni. Egyik fontos célkitűzésünk a fiatalok megszólítása, egyúttal elkezdjük építeni a modern nagybanki image-et. A fiatalok megszólítására olyan gesztusértékű ötletekkel jelenünk meg a nyár folyamán, amelyek abban segítenek, hogy közelebb kerüljünk hozzájuk, felfigyeljenek ránk, megnyerjük őket, és emlékezetes, jó élményként gondoljanak vissza ránk. A Szigeten a „Te vagy a fény éjszakában” koncepcióval megyünk, egy kétszintes, mintegy 6 méteres magasságú installációval készülünk, GlowStation néven. 8 sminkesünk dolgozik benne álladóan, akiknek a segítségével az önként jelentkező fesztiválozók különleges, éjjel világító testfestést és glittereket kapnak, ami a sötétben ragyogás élményét adja majd nekik. A Glow Station része lesz egy 360 fokos szelfie kamera is, amely megörökíti az élményt, és azonnak posztolhatóvá is teszi azt. Továbbá a Sziget nagy VIP-et támogatjuk névadóként, mellyel minden érdeklődő ügyfelünket szeretnénk elérni. Az élményt nyújtó festés mellett gondolatébresztő beszélgetésekkel is kint leszünk a Szigeten. Az MBH Fintechlab egy tudásmegosztásra, közös gondolkodásra épülő helyszín két napjának programját támogatja. Beszélgetésekkel és workshopokkal várnak majd mindenkit a Think for tomorrow színpadon. Kollégáinkat ismerve állíthatjuk, inspiráló lesz!

- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?

- Számítunk a magyar közönségre is, hiszen vonzó a lineup, mint minden évben, hozzájuk szeretnénk szólni, és remek alkalom, hogy az időt kint hagyjuk???? Hajlamosak vagyunk a csak ideális időjárásban gondolkodni, de azt gondolom, hogy az élmény a fontos.

- Miért pont a Sziget?

- Hosszasan lehetne sorolni a válaszokat a miért-re. Kezdve azzal, hogy a Sziget nemzetközi szinten is jegyzett nagy és szeretett márka, amelyhez csatlakozni érték. Egyik fontos célkitűzésünk a fiatalok megszólítása, azaz hosszú távon gondolkodunk, amikor szeretnénk őket megszólítani és előzetesen megnyerni mint potenciális jövőbeli ügyfeleink. A Sziget hatalmas vonzerőt jelent a fiatalok számára, akikhez ebben a közegben közelebb tudunk kerülni.

- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.

- Mint minden más márka, aki megjelenik, épít arra, hogy a jövőbe fektet ezzel az együttműködéssel, és hosszú távra tervez. Új bank vagyunk, a modern banki imázsunk építésének nagyon fontos fejezete az idei, reményeink szerint emlékezetes élményeket nyújtó nyár.

- Mikor lesztek elégedettek?

- Ha ügyfeleinktől elégedett visszajelzéseket kapunk, és social médiában pozitív megjelenést generálunk. Várjuk a Glow Station képeket is és megosztott selfieket.

- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?

- Egy estét és egy fél napot tervezek, végigjárom a fesztivál minden sarkát, kíváncsi vagyok az aktivációkra, kultúrprogramokra és természetesen a brand és promós megjelenésekre!

- Mi a kedvenc fesztivál italod?

- Gintonic.

- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?

- Imagine Dragonst és Halott Pénzt, bár utóbbinak nem vagyok célcsoportja, de nagy hangulatot hoznak össze, igazi magyar zenekar és emlékeztet a régi, nagymultú ilyen zenekarokra, amikor huszonévesen nyáron ezekre táncoltunk a Tisza parton.. emlékszik valaki pl. az ikonikus Gergelyugornyára?:)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...