- Hirdetés -

Hatalmas nézettséget hozott az X-Faktor

|

Az RTL Klub tehetségkutatójának múlt szombati adása volt az idei év eddigi legnézettebb műsora. Most a közelükbe sem jutott más produkció.

Nagyon ellépett múlt héten az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben. Egyetlen hét alatt 2 százalékponttal, 17,6 százalékra növelték a közönségarányukat. Ezzel párhuzamosan a TV2 heti share-je 11,3-ról kerek 10 százalékra csökkent. Régen volt már 7,6 százalékpont a különbség a két vezető kereskedelmi csatorna között.

Elsősorban a szombati eredményének köszönheti a növekvő különbséget az RTL Klub. Aznap este 32,7 százalékos közönségarányt hozott a csatorna a TV2 4,5 százalékával szemben. A TV2 ugyanakkor ismét nyerte a vasárnap estét, de ennél kisebb különbséggel (TV2 – 17,2%, RTL Klub – 10,4%).

A szombati nap fontosságát mutatja az is, ha megnézzük a hétfőtől péntekig terjedő főműsoridős átlagokat: RTL Klub – 15,8%, TV2 – 9,6%.

Az RTL Klub erős hetének köszönhetően csoportszinten is növelték a share-jüket. A 18-49 éveseknél és fűműsoridőben az RTL Magyarország 30,3 százalékos, a TV2 Csoport 22,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet.

43. hét / 42. hét / 41. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,6% / 15,6% / 16%
TV2 – 10% / 11,3% / 11,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (43. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 11,4% (8,6%)
Híradó – 19,3% (18,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,6% (15,7%)
Drága örökösök – 18% (17%)
Nyerő páros – 14,8% (13,8%)
Barátok közt ismétlés – 8,1% (6,5%)

TV2
Anya – 10,4% (9,6%)
Tények – 14,3% (13,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% (14,1%) – hétfőtől szombatig
Fuss, család, fuss – 7% (8,7%)
Séfek séfe – 12% (13,6%)

Múlt héten az RTL Klubon kicsit erőre kapott a Barátok közt, a délutáni epizód és az esti ismétlés is jobb közönségarányokat tudott felmutatni, mint egy héttel korábban. Erősödött a Nyerő páros is, de azért még mindig a főműsoridős csatornaátlag alatt vannak.

A TV2 mostanában a Tények Plusz utáni sávnál ritkán fogott mellé, csupa erős műsorral álltak elő. Viszont ez alól a Fuss, család, fuss kivételt jelent. A műsor 7 százalékos átlaga még a múlt hetinél is rosszabb eredmény. Ráadásul ezzel valamennyire lehúzták az utánuk következő Séfek séfét, ami még ezzel együtt is a TV2 átlaga felett teljesített. Lehet, hogy jobban járnának a két műsor felcserélésével.

Az RTL Klubon az X-Faktor ismét elképesztő teljesítményt nyújtott. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a hét legnézettebb műsorának bizonyult. A 18-49 éveseknél ez 629 ezer, a teljes lakosságnál 1,39 millió nézőt jelent, amivel az év eddigi részének legnézettebb műsorának számít.

Az X-Faktor 18-49-es nézőszámának nagyságát jól jellemzi, hogy a csatorna második legnézettebb műsora, a Drága örökösök hétfői epizódja volt, de kevesebb mint feleakkora – 272 ezer – nézőszámmal.

A TV2 legnézettebb és a hét második legnézettebb produkciója pedig a Sztárban sztár leszek volt. A tehetségkutató a 18-49 éveseknél 320 ezer, a teljes lakosságnál 935 ezer nézőt vonzott. Valószínűleg ennél jobb eredményt is el tudott volna érni a Sztárban sztár leszek, viszont pechjükre vasárnap este velük párhuzamos időpontban volt a Forma-1 futam is, ami valamennyi nézőt elvitt tőlük.

Az M4 Sport F1-közvetítése is bekerült a műsoros Top 10-be a 18-49 éveseknél, ugyanis 200 ezres nézőszámot ért el a kereskedelmi célcsoportnál. A teljes lakosságnál pedig 429 ezres nézettséget hozott a Forma-1 mexikói nagydíja.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_43het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_43hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...