- Hirdetés -

Hazai márkák fogtak össze a kkv-kért

|

A kétszámjegyű infláció még egy ideig velünk maradhat, de a magas energia-, működési és alapanyagköltségek is jelentősen megnehezítik a cégek működését. Ezért a vállalkozások sikereinek támogatása mellett elkötelezett több nagy márka - a K&H, a Telekom, a Samsung és az Opten- összefogott, hogy szakértőikkel és saját tapasztalataikkal inspirálják és edukálják az induló vagy fejlődni vágyó vállalkozókat, segítséget nyújtva ebben a kihívásokkal teli időszakban. Az első Business Lab rendezvényen emellett a Cápák között üzleti showműsor befektetői és vállalkozói is megosztották naprakész és gyakorlati tanácsaikat a sikeres vállalkozás beindításához és szintlépéséhez kapcsolódóan.

A jelenlegi gazdasági helyzet többszörös kihívás elé állítja a cégeket. A magas infláció és energiaárak következtében megnövekedett alapanyag és működési költségek, a bizonytalanság és a lakossági fogyasztás szűkülése mind olyan tényezők, melyek megnehezíthetik egy vállalkozás beindítását és fejlődését.

Az online térben ugyan rengeteg információ elérhető a cégvezetők számára, akár az indulással, akár a szintlépéssel kapcsolatban, de ezek között nem mindig egyszerű eligazodni. A K&H, a Telekom, a Samsung és az Opten ezért közös összefogásban létrehozta a kkv-k sikeres szintlépését támogató Business Lab rendezvényt, ahol elismert szakértők, a Cápák között című üzleti showműsor befektetői – Tomán Szabina, Balogh Péter és Lakatos István -, és a műsorban bemutatkozó vállalkozások segítettek eligazodni a cégeknek az őket érintő információrengetegben. A szakmai nap megálmodói gyakorlati tanácsokkal járultak hozzá az üzleti ötlet validálásához, a vállalkozások digitális előrelépéshez, valamint adataik védelméhez, így a résztvevők hiteles forrásból kaphattak választ a jelenlegi, kihívásokkal teli környezetben a kérdéseikre. A kerekasztalbeszélgetésekből pedig megismerhették a vállalkozói siker tényezőit és az ehhez szükséges készségek elsajátításához szerezhetnek inspirációt.

Hasznos tanácsok a szintlépés előtt álló cégvezetőknek

Sokan úgy vélik, ha van egy jó elképzelésünk, már nyert ügyük van. „Egy jó ötlet önmagában nem elég a sikerhez. Tudatos, naprakész, könnyen átlátható tervezéssel és folyamatos önképzéssel azonban nagyobb eséllyel átvészelhetők a jelenlegihez hasonló, kihívásokkal teli időszakok. A vállalkozások edukációját ezért a K&H: üzletet ide! oldalon is támogatjuk, ahol az ötlet validálásától kezdve, az üzleti- és pénzügyi tervezés fontosságán át, a szintlépéshez szükséges pénzügyi finanszírozásig, számos témában találhatnak cikkeket, videókat, e-tananyagokat a vállalkozások” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője.

A Telekom célja, hogy a kis-és középvállalkozások digitális előrelépését, digitális átállását szakértő partnerként segítse. „Olyan értéket szeretnénk biztosítani a KKV-k széles körének, amelynek segítségével még eredményesebbek lehetnek. A változó piaci környezetben is számíthatnak ránk: tudással, szemlélet-formálással, a Telekom Hello Biznisz platformunkon inspirációs cikkekkel, könnyen „lemásolható” és megvalósítható D tervekkel, valamint a Telekomos vállalkozások számára elérhető, ingyenes Digitalizációs Tanácsadás programmal támogatjuk a vállalkozások digitalizációját. Törekvéseinkhez maximálisan illeszkedik a Business Lab esemény, melynek életre hívásával partnereinkkel együtt plusz tudást szeretnénk adni a kkv-k számára” – fogalmazott Sipos Tamás, a Telekom kis-és középvállalkozások szegmens vezetője.

„A folyamatosan változó üzleti és gazdasági környezet minket is az állandó fejlődésre, a legújabb technológiai megoldások és lehetőségek kutatására sarkall. Mi pedig a felhasználóinkat szeretnénk erre a hozzáállásra ösztönözni, valamint olyan eszközöket és megoldásokat, azaz egy üzleti ökoszisztémát kínálni, amellyel a legtöbbet hozhatják ki vállalkozásaikból” – mondta el a digitalizációban rejlő lehetőségek kapcsán Kerpen Szabolcs, a Samsung Magyarország mobil üzleti megoldásokért felelős vezetője.

„Többen születnek szárnyaló gondolatokkal, mint amennyien meg tudják azokat valósítani. A kockázatok feltérképezése mindig is fontos volt az üzleti életben, de a jelenlegi turbulensen változó gazdasági környezetben szinte mindenre csak valószínűségeket határozhatunk meg” - tette hozzá Dr. Csorbai Hajnalka, az OPTEN stratégiai igazgatója, - akitől fizikusi hátteréből adódóan nem áll távol a valószínűségszámítás alapú elemzés. „A versenytársak vagy a célcsoport pontos megismerése, illetve az üzleti partnerek átvilágítása elengedhetetlen lépés. Például hatalmas élmény kisvállalkozóként megkötni egy nagy üzletet, ennél csak az a jobb, ha a végén ki is fizetik. Adatok, információk nélkül döntéseket hozni vakrepülés. Emellett az adatok is változnak, a monitoring megkerülhetetlen – a fizetőképességben és a marketingpotenciálban egyaránt”.

Egy műsor, amely megreformálta az üzleti kommunikációt

A Business Lab rendezvény megálmodó partnereit összehozó, az RTL-en 2019-ben indult, Cápák között üzleti showműsor nem csak egy korábban ismeretlen műsortípust honosított meg Magyarországon, hanem a vállalkozói kultúra fejlesztésében, a vállalkozói sikerhez szükséges attitűdök formálásában is úttörő szerepet vállal.

„A műsor egy különleges konstrukcióban készül, mondhatnám úgy is, hogy úttörő ez a felállás a magyarországi tévézésben. A Cápák között-höz ugyanis nem reklámozókat kerestünk, hanem partnereket. Olyan partnerek csatlakoztak a műsorhoz, akik azonosulnak az értékrendjével, a céljaival, akikkel a kapcsolat éppen ezért szorosabb, mint egy hasonló, átlagos helyzetben lenne. Ez a rendezvény is bizonyítéka ennek az üzleti ökoszisztémának, aminek a nyertesei maguk a vállalkozók és nézők. A közös cél mellett, hogy irányt szeretnénk mutatni a vállalkozói körnek, ezt olyan hangvétellel sikerült megvalósítani, hogy a Cápák között a célcsoportjában a legnézettebb műsor lett” – mondta Máté Krisztina, a műsor producere.

A Business Lab rendezvény előadásai minden érdeklődő számára elérhetőek lesznek hamarosan az esemény weboldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...