Új sörmárka jelent meg a piacon, nagybevásárlást tartott a Mol, együttműködik a Glamour az RTL-lel, valamint egy időre elbúcsúzhatunk a Balaton Soundtól.
Közös kollekcióval a Glamour és az RTL
Együttműködés indult az RTL Magyarország és a Glamour magazin kiadója, a Ringier Hungary között. A két médiavállalat közösen dobta piacra az énekes-nyomozós műsor, az Álarcos Énekes merchandisingtermékeit – pólókat, pulóvereket és bögréket –, amelyek az idei évad népszerű karaktereit, Sushit, Mókust, Ananászt, Mézeskalácsot és társaikat ábrázolják. A ruhadarabokon látható grafikákat a magyar származású, külföldön élő és alkotó illusztrátor, grafikusművész, Aliyeva Anikó készítette. Az RTL és a Glamour együttműködésében készült pólókból, pulóverekből és bögrékből származó bevétel egy részével az SOS Gyermekfalvak lakóit támogatják.
Megjelent a Coors a hazai sörpiacon
A Borsodi bevezette a Coors márkát, és annak érdekében, hogy minél szélesebb körben ismertté tegye a brandet, együttműködési megállapodást kötött a Magyar Amerikai Futball Szövetséggel, és az új sörmárka lett a 2024-es, a 2025-ös és a 2026-os bajnoki évadban a Divízió I. névadó szponzora, valamint a szövetség médiatámogatója. Emellett a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. három évre szóló együttműködési megállapodást kötött arról, hogy a Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre.
Mol-érdekeltséghez került az Újpest
Az Újpest 1885 Futball Kft. tavasszal megállapodást kötött a Mol Vagyonkezelő Zrt.-vel, ennek értelmében a Mol-csoport leányvállalata többségi tulajdont szerzett a labdarúgóklubot üzemeltető cégben. Az együttműködéssel a vállalat célja, hogy kiszámítható tulajdonosként hosszú távon biztosítson támogatást az Újpest FC részére annak érdekében, hogy a klub a múltjához méltó jövőt építhessen a magyar labdarúgásban.
Elkészült az Ország Söre
Több ezer sörrajongó voksai alapján megalkotott receptből készítették el az Ország Sörét, egy különleges komlóválogatással lefőzött New England IPA-t, amelyet a kezdeményezést tavaly elindító és szervező Beerselection, valamint a törökszentmiklósi Ugar Sörfőzde szakértői alkottak meg. A hatszázalékos alkoholtartalmú italból a tavalyi induló mennyiséghez képest kétszer annyit készített az Ugar Sörfőzde azért, hogy minél több helyen lehessen megkóstolni az újdonságot akár dobozos, akár csapolt formában. Az idén is kiírt Ország Kisüzemi Sörfőzdéje címet pedig újra a Brew Your Mind érdemelte ki.
Nem lesz több Balaton Sound
Októberben még úgy tűnt, hogy csupán helyszínt vált a Balaton Sound, ugyanis Zamárdi polgármestere bejelentette, hogy a 2025-ös rendezvénynek már biztosan nem a város lesz a helyszíne. Még az is felmerült, hogy egy másik településen folytatódhat a fesztivál, ám novemberben érkezett a hír, hogy elmarad a jövő évi Sound.
A szervezők elmondása szerint a világjárvány óta kibillent gazdasági helyzet következményei a Balaton-parti zenei rendezvényt is utolérték. Igyekeztek mindent megtenni, hogy a fesztivál ezen a nehezített pályán is működni tudjon, de végül úgy döntöttek, hogy azon a színvonalon, amit az esemény látogatói megszokhattak, nem tudnák megrendezni, így 2025ben biztosan nem lesz Sound. Hozzátették, hogy ha változna a gazdasági helyzet, 2026-ban van esély a fesztivál folytatására.
Baross Gábor
Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.