A mozi és a televízió kombinációja a leghatásosabb mix a márkaépítési mutatószámok javítására a legújabb Kantar Millward Brown tanulmány eredményei alapján. A televíziót és a mozit médiacsatornaként igénybe vevő kampányok átlagosan 1,58 százalékkal járulnak hozzá a márka teljes KPI-jéhez.
Zoe Jones, a Digital Cinema Media marketingigazgatója szerint: „a hirdetők célja a még eredményesebb médiamix. Az adatok rámutatattak arra, hogy a mozi közelebb hozza egymáshoz a márkákat és a fogékony közönséget, befolyásolja a márkák fő mérőszámait és végső soron hosszútávon is hat az értékesítésre. Tehát a mozi által nyújtott előnyök még sosem voltak ennyire meggyőzőek.”
A mozi egyik nagy előnye az, hogy ott van a legfogékonyabb közönség. A Z-generáció (16-19 évesek) 44%-a valamint Y-generáció (20-34 évesek) 34%-a a legfogékonyabb a mozireklámokra, lekörözve a televíziós hirdetéseket és online videoreklámokat. Az idősebb X-generáció (35-49 évesek) szintén pozitívan ítéli meg a mozit, hiszen 31%-a adott pozitív értékelést a mozireklámokra, mely alig marad el a televízió 33%-a mögött.
A mozival kibővített mixet alkalmazó kampányok nagyobb hatást gyakorolhatnak a márka teljes KPI- teljesítményére, mint bármilyen más audiovizuális csatorna vagy kombináció. A mozikampányok emlékezetesek és az értékesítésre gyakorolt hatásuk tartósabb a Kantar kutatásban elemzett négy szektor mindegyikében (vendéglátás, szórakoztatás és szabadidő; pénzügyek; kiskereskedelem; telekommunikáció; utazás és közlekedés) mert a mozis (62%) reklámok hosszú távú hatása lényegesen erősebb, mint az online videóké (50%).
- Hirdetés -
A hirdetőknek is érdemes moziba menniük
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -