Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia, 25 százalékos tulajdonrészt szerzett Horvátország piacvezető országos rádióját értékesítő Plug and Play sales house-ban.
Már korábban ismertté vált az Atmedia eltökélt szándéka, hogy tudását és tapasztalatait az országhatáron túl is hasznosítsa. A horvát piacra való belépés mindig is fontos szempont volt a kereskedőháznak, amely most meg is valósult. Az Atmedia horvátországi leányvállalata többlépcsős akvizíció részeként, első lépésként 25%-os részesedést vásárolt Horvátország vezető országos rádiójának, az Otvoreni Radionak reklámidejét értékesítő Plug and Play sales house-ban.
"Szakmai ismereteink és tapasztalataink segítségével meggyőződésünk, hogy egyre fontosabb piaci szereplővé válunk a horvát piacon, és reményeink szerint később, más platformok bevonásával, Horvátországban is meghatározó multimédiás szereplő lesz az Atmedia." - nyilatkozta Laczkó Endre az Atmedia portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója.