• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news How YouTube went from media pariah to partner, and what it means...
  • news

How YouTube went from media pariah to partner, and what it means for marketers

2021. január 7.
Facebook
Email
    Előző cikkAdvertisers pull ads amid the attack on the US Capitol
    Következő cikkAz Auchan, a Sió és a Vodafone is beszállt az agrár startupokat segítő programba
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Innovatív képzéssel indul a DEKRA Virtuális Akadémia

    Biznisz 2025. augusztus 7.
    Az európai uniós direktívák és a magyar jogszabályok a hazai vállalatok igen jelentős szelete számára írják elő munkavállalóik rendszeres képzését a folyamatbiztonság területén, amelynek a katasztrófák megelőzése, és így a lakosság és a környezet...

    Így állnak a magyar vállalatok a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A céges informatikai megoldások közül az integrált vállalatirányítási és az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek a legelterjedtebbek, de azoknál is csak minden ötödik vállalat használja ki teljesen a bennük rejlő lehetőségeket. Dedikált MI-alkalmazásokat 13 százalékuk rendszeresített –...

    Jelentős változások az RTL streaming csomagjainál

    Média 2025. augusztus 7.
    Mostantól az RTL+ mindegyik csomagja elérhető a Samsung és LG TV applikációkban. Ez azt jelenti, hogy egy ingyenes regisztrációt követően bárki, aki a megfelelő operációs rendszert futtató okostévékkel rendelkezik, megnézheti A Király című többszörös...

    Tovább bővült a Telekom hálózata

    Biznisz 2025. augusztus 7.
    Vezetékes és mobil hálózatainak folyamatos fejlesztésével továbbra is stratégiai céljainak megfelelően halad a 2025-ös évben a Magyar Telekom. A vállalat tovább bővítette optikai hálózatának lefedettségét, így országszerte immáron 3,9 millió gigabites elérési ponton keresztül...

    A Netflix uralja a régiót

    Média 2025. augusztus 7.
    Az okostévék térnyerése, a Netflix domináns pozíciója és a torrent bizonyos piacokon továbbra is jelentős szerepe jellemzi a CEE régió összetett képet mutató videópiacát a WPP Media által készített VideoTrack tanulmány alapján. Különösen Romániában...

    Digital Center

    Így állnak a magyar vállalatok a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A céges informatikai megoldások közül az integrált vállalatirányítási és az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek a legelterjedtebbek, de azoknál is csak minden ötödik vállalat használja ki teljesen a bennük rejlő lehetőségeket. Dedikált MI-alkalmazásokat 13 százalékuk rendszeresített –...

    Fontos minősítést szerzett meg a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A Samsung bejelentette, hogy legújabb tévékészülékeit, monitorjait és üzleti kijelzőit műszakilag értékelték az Európai Unió Rádióberendezésekről szóló irányelve (Radio Equipment Directive – RED) alapján – beleértve a 2025. augusztus 1-jén hatályba lépő frissített kiberbiztonsági...

    Újabb bank ügyfelei használhatják a Xiaomi Pay-t

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    Már a Gránit Bank ügyfelei számára is elérhetővé vált a Xiaomi Pay, a vállalat biztonságos és kényelmes okoseszközös fizetési megoldása. A fejlesztéssel újabb mérföldkőhöz érkezett a Xiaomi digitális ökoszisztémája Magyarországon, hiszen immár a Gránit...

    Hasznos mobilappok a nyárra

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A papucsos, nyaralós életérzéshez mára hozzátartoznak az appok is – de csak akkor élvezhetők igazán, ha van hozzá egy gyors, megbízható és stílusos telefonod. A HONOR 400 széria épp ezt kínálja: nyári könnyedséget, tech...

    Mesterséges intelligencia a munkahelyeken – így állnak a hazai cégek

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. Kik és mire használják az AI-t? Mennyire elterjedt a magyar munkahelyeken?A megkérdezettek közel fele soha nem használja...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat