Óriási kihívások előtt áll a HR szakma, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy ezeket hogyan próbálják kezelni és milyen trendekre érdemes készülni a következő időszakban. Az RTL magazinműsorának legújabb adásából az is kiderül, hogy a TikTok mekkora szerepet játszik a márkák kommunikációjában.
COVID-járvány, az ellátási láncok bedőlése, drasztikusan visszaeső, majd magára találó turizmus, inflációs nyomás a béreken, háború a szomszédban – az elmúlt pár évben elképesztő mennyiségű kihívásra kellett reagálnia a HR szakmának és úgy tűnik, hogy a nehézségek sora még korántsem ért véget. Az már alap, hogy folyamatosan készen kell állni a váratlanra és arra, hogy gyorsan reagáljanak és alkalmazkodjanak, de vajon milyen eszközök támogatják ebben a HR szakembereket és hogyan lehet erre felkészülni.
Többek között ennek járt utána a BrandMania stábja, ami ellátogatott a HR Festre is, hogy bemutathassa a legújabb trendeket.
Az RTL magazinműsorának második részében pedig az elmúlt pár évben megdöbbentő népszerűséget elérő TikTok kerül a figyelem középpontjába. A stáb annak járt utána, hogy mekkora szeletet hasít ki a közösségi platform a márkák kommunikációs mixéből. Spoiler alert – nem keveset!
BrandMania ma éjjel 23:05-kor az RTL-en.