- Hirdetés -

HR szakembereknek szervez programsorozatot a Telekom

|

- Hirdetés -

A hazai telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott Magyar Telekom HR szakembereinek vezetésével, valamint a HRFEST-tel partnerségben indul november végén a Telekom egyedülálló programja. A Power of People elnevezésű, több hónapon keresztül tartó, a HR szakma minden szegmensét felölelő workshop-sorozatra november 9-ig lehet jelentkezni.

Agilitás a HR-ben? Mitől lesz formabontó egy tréning? Hogyan képez hidat a HRBP az üzlet és az emberek között, valamint hogyan használható jól a digitalizáció a HR folyamatokban? Többek között ilyen és ehhez hasonló kérdésfelvetések mentén épül fel a szakmai műhelymunka.

A programra minimum három éve HR területen működő szakembereket várnak, akik elkötelezettek a folyamatos tanulás iránt, akiket inspirálnak az újdonságok, új perspektívák megismerése és szeretnének tevékenyen is hozzájárulni a szakma fejlődéséhez. A jelentkezés a programot szakmai partnerként támogató HRFEST aloldalán történik, majd a pályázóknak egy videóinterjút szükséges rögzíteniük. A programot végül 16 fő kezdheti meg, november 26-án. A workshop három hetente jelentkezik online és összesen nyolc modul során kilenc téma kerül közös feldolgozásra. Az egyes alkalmakat a különböző témák mentén a Telekom HR vezetői tartják, így a résztvevőknek lehetőségük van minden területet mélységeiben megismerni, közvetlenül a felelős szakmai vezető segítségével. A programba való bekapcsolódás így hosszútávú elköteleződést és aktív jelenlétet kíván, hiszen a cél, hogy a résztvevők interaktívan, közös tudásmegosztás által gondolkozzanak az adott terület kihívásiról, legjobb gyakorlatairól.

„A fejlődés és a kíváncsiság hajt minket, hiszen nem követői, hanem alakítói szeretnénk lenni iparágunknak éppúgy, mint szakmánknak. Azt gondoljuk, számos úttörő, jó gyakorlattal rendelkezünk, melyek kidolgozásában agilis működésünk is segítségünkre van, azonban minket is foglalkoztatnak kérdések a HR jövőjével kapcsolatban. A Telekom Power of People programunkat azért hoztuk létre, hogy tudásunk és tapasztalataink megosztása mellett közös gondolkozásra hívjuk az ország HR szakértőit és olyan szakmai közösségben inspiráljuk egymást, ahol van helye a kérdéseknek, formabontó ötleteknek, újító elképzeléseknek.” – mondta a program létrehozásának mozgatórugóiról Friedl Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere és a Telekom Power of People program védnöke.

További különlegessége a kezdeményezésnek, hogy lehetőséget kínál szorosabb szakmai együttműködésre is, hiszen a programban résztvevők igény szerint szakmai mentort is választhatnak az egyes témákat képviselő Telekomos HR szakemberek közül.

Jelentkezés november 9-ig.

Mentorok és tematika:

Hinterstein Anikó, Talent Experience COE Lead: Hogyan építsünk koherens employer branding és toborzási stratégiát?

Sziget Ágnes, Employee Experience Product Owner: Employee experience – Újabb buzzword vagy mérhető tudomány?

Bierbaum Gyöngyi, Workforce Plan and C&B CoE Lead: Juttatási keretrendszer az agilis működésben – munkakör helyett kompetencia

Fehérvári Anna, Change Management Product Owner: Hogyan változ(z)unk, hogy változtassunk?

Lauly Patrícia, HR Business partner senior tanácsadó: Közel a HR-hez, közel az üzlethez – a HR business partner szerepkör ezer arca

Nagy Gábor, Agilis coach és Somos Gábor, Transzformációs és Agilis Coach Hub Lead: Agilis működés a HR területén

Nirnsee Krisztián, People Analytics and Innovation CoE Lead: Adattenger a HR-ben. Mihez kezdjünk velük?

Szegedi Tamás, Development CoE Lead: Digitális képzés-fejlesztés – avagy valós válaszok a jelen képzési kihívásaira

Zanin Éva, Esélyegyenlőségi szakértő: Esélyegyenlőség, mint versenyelőny

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA