Idei médiatrendek és egy óriásplakát hatásai a Business Lounge-ban

Hogyan alakulnak az idei reklámköltések, milyen mértékben változnak a hirdetési díjak itthon, mit érdemes tudni a retail mediáról – többek között ezeket a témákat járják körül Bacsa Gáborral, a Dentsu Hungary ügyfélkapcsolati vezetőjével a Business Lounge mai adásának első részében. A műsor második felében pedig érkezik Weiler Péter, a MOME doktorandusza, akivel egy különleges attrakciójáról beszélgetnek majd.

A Dentsu minden évben, így 2024 év végén is elkészítette Globális reklámköltési előrejelzését. A Business Lounge mai adásában Bacsa Gáborral átbeszélik, hogy milyen változásokat, trendeket látnak a költések terén. Pár éve markánsan feszegetett téma, hogy a magyar média árak helyén vannak-e, mennyire lehet évről évre emelni. Mi erről egy globális ügynökségi vezető véleménye, maradnak-e médiatípusok arányai, és mit kell tudni a retail mediáról. Többek között ezekről lesz szó a műsor első részében.

A beszélgetés második részében Weiler Péterrel beszélgetnek legújabb attrakciójáról. Ma már a legegyszerűbb kérdésekkel is fordulhatunk a mesterséges intelligenciához és ezt meg is tesszük, mert kényelmes. Péter a kérdést és a választ óriásplakáton jelenítette meg, amire nagyon gyors reakciót is kapott Magyarország egyik legnagyobb vállalatától, természetesen szintén óriásplakáton.

Egy hirtelen ötlet, médiahack, vagy egy átgondolt terv volt-e, és mi volt a célja, ezzel az akcióval - ezekről beszélgetnek az adás második részében.

Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.