
A Mastercard bejelentette, hogy 2025-ben is meghirdeti - huszadik alkalommal - a hazai bankok és pénzügyi szolgáltatók számára rendezett Mastercard – Év Bankja programot. Az idei évben is új kategóriák jelennek meg a versenyben – reagálva a pénzügyi szektor legfrissebb trendjeire.
„A Mastercard – Év Bankja verseny idei kiírása különleges jelentőséggel bír, hiszen immár huszadik alkalommal hirdetjük meg ezt a rangos szakmai eseményt. Az elmúlt években tudatosan alakítottuk a verseny struktúráját, hogy minél pontosabban tükrözze a pénzügyi szektor folyamatosan változó kihívásait és lehetőségeit. Az idei évben is finomhangoltuk a kategóriákat, így vannak visszatérő elemek, de új hangsúlyok is megjelentek: például az ügyfélmegtartás, a mesterséges intelligencia vagy a kereskedői együttműködés - mondta az idei kiírás kapcsán Márkus Gergely, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős country managere.
2025-ben a bankok a következő három szegmensben és ezeken belül összesen 9 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:
Daily Banking:
● Az év lakossági ajánlata
● Az év vállalati ajánlata
● Az év ügyfélmegtartó programja
Innovation:
● Az év kiberbiztonsági programja
● Az év mesterséges intelligencia alapú innovációja
● Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye
Beyond Banking:
● Az év marketingkommunikációs kampánya
● Az év CSR programja
● A fizetés új dimenziói
A kategóriák győzteseinek kihirdetése mellett 2026. februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard - Az év bankja 2025 fődíjait is, melynek nyerteséről a szegmensekben elért összeredmények alapján döntenek.