Így állnak a fiatalok az okosmobilokkal

HONOR shines a light on smartphone stereotypes with ‘evolving’ street art mural   
·      77% of over 45’s feel that young people spend too much time on their phones ·      Only 8% of those aged 18-24 feel smartphones have a negative impact on their lives ·       90% of Gen Z have shown older generations how to do something on their phone. ·      50% of 18-24 year olds say they have uncovered artistic talents through using their smartphones To highlight new findings around smartphone stereotypes, HONOR a leading smartphone brand has partnered with Professional Graffiti and Street Art Team, Graffiti Kings, to create a 30ft artistic mural on a wall in Shoreditch, London. The artwork will be on display to the public depicting the two sides of the story. In a two-part mural that comes alive at night  with additional messaging and  visuals being revealed, the image will show the activities that Gen Z are really up to on their phone, as well as what they’re perceived to be doing. 

 FOR NATIONAL RELEASE 1stAugust 2019 –New research conducted by mobile tech brand HONOR has revealed that over three quarters of over 45’sbelieve that young people spend too much time on their phones, while only 8%of those aged 18-24 feel any negative effects of their smartphone usage.  To help shine a light on negative perceptions of youth smartphone usage and mark the launch of the new HONOR 20 PRO, HONOR has today unveiled an evolving graffiti mural in the heart of London. The research, conducted by OnePoll among 2,000 Brits to analyse generational attitudes towards smartphones, found that although 92%of the UK now own a mobile phone, there is a disconnect between how older generations perceive Gen Z’s usage in comparison to how they view their own.  41% of 45+ year olds believe smartphones have a negative impact on the lives of Gen Z, while 62%of that same age bracket believe smartphones have a positive effect on their own lives. Me

A fiatalok 76 százaléka érzi úgy, hogy a társadalom elítéli okostelefon-használati szokásait – derül ki a HONOR felméréséből. Ugyanakkor a Z generáció 60 százaléka hatékonyabb az okostelefon által.

A Honor okostelefon márka az új Honor 20 széria bevezetése kapcsán közvélemény-kutatást végzett az Egyesült Királyságban, ahol a márka erős jelenléttel bír. A felmérés jelentős különbségekre mutat rá az egyes generációk okostelefon-használattal kapcsolatos hozzáállásában. A kutatás szerint a 18-24 évesek 76 százaléka érzi úgy, hogy az idősebb generáció szerint túl sok időt tölt okostelefonjával, miközben ők azok, akik tudatosabban használják okostelefonjukat. A fiatalok mindössze 8 százaléka gondolja úgy, hogy az okostelefon negatív hatással van az életére, 60 százalékuk véli, hogy okostelefon segítségével hatékonyabb lehet.

A megkérdezett 16-24 évesek több mint fele (55 százalék) végez alkalmi vagy részmunkaidős munkát, úgy, mint ruhák adás-vétele, network marketing és blogolás. Ezen fiatalok közel harmada (27 százalék) kereset-kiegészítés céljából folytatja a tevékenységet, és 89 százalékuk egyenesen úgy gondolja, hogy okostelefon nélkül nem lenne sikeres benne. A 18-24 évesek fele ráadásul úgy érzi, hogy az okostelefon segítségével fedezett fel magában művészi tehetséget.

A Z generáció véleménynyilvánításra is rendszeresen használja telefonját. A kutatást megelőző 12 hónapban a 18-24 évesek 60 százaléka írt alá online petíciót, 25 százalékuk osztott meg petíciót közösségi oldalán, és a megkérdezettek közel fele (42 százalék) követett politikust vagy aktivistát a közösségi médiában.

A Z generáció a hírek, történések barátaikkal való megosztására elsősorban a közösségi médiát használja. Ennek kapcsán a kutatásból szintén kiderült, hogy a fényképek a Z generáció 95 százalékának kommunikációs eszköze, 83 százalékuk hetente legalább egyszer, míg 29 százalékuk naponta többször küld képeket okostelefonján keresztül.

A kutatás eredményeiből kiindulva a Honor Londonban kétrészes graffiti falat hozott létre a híres Graffiti Kings (elismert utcai művészekből álló csoport) segítségével, hogy fellépjenek a fiatalokat érintő negatív sztereotípiák ellen. A graffiti fal mást mutat nappal és éjszaka, ezzel ábrázolva a Z generáció okostelefon használati szokásait.