- Hirdetés -

Így fesztiválozik a Lidl

|

Ha nyár, akkor fesztiválszezon - amiből természetesen a Lidl sem maradhat ki! Idén két zenés-kulturális rendezvényre települ ki hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca. A július 24-én startoló Campus Fesztiválon, majd az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en a Lidl FesztMarket közel 400, bolti árakon, valamint az éppen aktuális napi akciókkal kínált termékekkel szolgálja ki a bulizók mindennapi igényeit. A fesztiválozók pihenéséről a chill zónák gondoskodnak, de mindenkit várnak az áruházlánc edukációs és HR-aktivitásai is.

A Lidl Magyarország is beszáll az idei fesztiválszezonba, így július 24-28. között Debrecenben a Campus Fesztiválon, valamint augusztus 28-31. között Szegeden a SZIN-en várja a résztvevőket. Az áruházlánc ugyanis kifejezetten a fesztiválozók igényeire szabva állította össze FesztMarket néven kitelepülő üzletében, fesztiváltól függően a közel 300-400 árucikket számláló termékportfólióját.

A bulizók a FesztMarketben több mint 30-féle friss zöldség-gyümölcs, bőséges helyben sütött pékárukínálat, valamint hazai és nemzetközi készételek, rágcsálnivalók, illetve üdítők közül is válogathatnak majd. Grilltermékek esetében az idei szezon újdonságaiból is széles választékot kínál az áruházlánc, így pácolt csirke- és sertéshúsok, grillkolbászok, de olyan ínyencségek is kaphatók lesznek, mint például a kacsamell és a lazac. Az áruházlánc fontosnak tartja, hogy a termékkínálatában megtalálható újdonságokat a fesztiválüzletekben is elérhetővé tegye, így a kilátogatók az áruházlánc széles croissant választékából is válogathatnak majd, de a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékek is megvásárolhatóak lesznek a FesztMarketben, a Lidl-től már megszokott kedvező árakon.

Az egészséges életmód és táplálkozás szellemiségét követve a kínálatban a kizárólag növényi alapú, vegán alapanyagok, pékáruk, vagy akár vegán készételek is megtalálhatók. De fontos szempont volt a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettsége is. „Az egészséges életmód támogatása mellett fontosnak tartjuk azt is, hogy a fesztiválokon minél kevesebb hulladék keletkezzen, így szelektív hulladékgyűjtőket helyezünk ki a FesztMarkethez és az aktivitási zónákhoz egyaránt. Emellett arra is külön ügyelünk, hogy minimalizáljuk az élelmiszerfelesleget, ezért az országos élelmiszermentési program keretein belül a megmaradó zöldségeket és gyümölcsöket, valamint a pékárukat karitatív partnereinknek ajánljuk fel, akikkel együttműködve már ma is több tízezer családot segítünk havi szinten” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc izgalmas játékokkal és programokkal kedveskedik a kikapcsolódásra vágyó családok, fiatalok és bulizók számára, akik különböző nyereményjátékokban is megmérettethetik magukat. Az aktivitási zónákban pedig a FesztMarketben megvásárolt ételeket lehet majd elkészíteni, grillezni. A Lidl Plus applikációnak köszönhetően a fesztiválozók a fesztiválra szabott kedvezményre jogosító kuponokkal tovább csökkenthetik kiadásaikat.

Az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhatnak a fesztiválokon, ahol az edukáció és a „töltődés” áll a középpontban. A pályaválasztás, vagy munkahelyváltás előtt állók játékos formában, de mégis edukatív módon sajátíthatják el a tökéletes önéletrajz elkészítésének lépéseit egy TOUCH TV-s játék segítségével, amely után az elkészült CV-t egy QR kóddal le is tudják tölteni. Az interaktív játék mellett jelen lesznek a fesztivál ideje alatt a Lidl toborzásért felelős kollégái is, akik az aktuális nyitott pozíciókról mesélnek és bemutatják a vállalatot. Minden aktivitásban résztvevő a FesztMarketben beváltható ajándékban részesül. A Lidl chill zónában pedig kihelyezett napágyakkal és babzsákokkal várják a buliban elfáradt pihenni vágyókat, ahol a lemerült telefonokat is fel tudják majd tölteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...