Az átfogó, 360 fokos stratégia megtervezésekor a DOUPLA kreatív csapatát az ital egzotikus jegyei és madagaszkári kapcsolódása inspirálták: a Kalumba 17-féle madagaszkári fűszer- és gyógynövény felhasználásával készül, végül pedig tölgyfahordóban, aszalt fügén érlelik.
A DOUPLA feladata volt a teljes branding, a csomagolás megtervezése, ezzel párhuzamosan pedig a teljes ATL kampány (TVC + outdoor), BTL / POS elemek kivitelezése, és nem utolsósorban a márka digitális és social media-felületeiért is az ügynökség felelt.
Az ital különleges tulajdonságai miatt a Kalumba világában központi helyet kapott a felfedezői attitűd és az új élmények keresése a kitaposott ösvény helyett.
„Egy kreatív csapat számára szinte once-in-a-lifetime lehetőséget kaptunk: egy márka teljes felépítését a brand strategy-től az utolsó event megjelenésig. Az utóbbi két év során rengeteg időt töltöttünk a Kalumbával: kutatómunka, ötletelés, tervezés és megvalósítás. Ennek a folyamatnak a kulcspontja az elkészült reklám: az volt a célunk, hogy egy olyan történetet meséljünk el, ami végre egyszer bárkivel megtörténhet: nagyon nagyon izgalmas, ennek ellenére életszerű – mondta Lőrincz Attila a DOUPLA kreatív igazgatója.
A TVC-ben olyan impulzív világot szerettek volna a néző elé tárni, amelynek ő maga is szívesen a részesévé válna. A forgatókönyv szempontjából kulcsfontosságú volt az egyediség és az, hogy közben minden egyes képkockán visszaköszönjön a termék beltartalmára és csomagolására jellemző magas minőség.
„A DOUPLA a közös munka során folyamatosan egyedi, újszerű megoldásokat hozott, a forgatásra pedig olyan látványt álmodott meg, ami önmagában egy élmény volt. Mindenkinek a szíve maximálisan együtt dobogott ezzel a márkával és ezzel a termékkel és most mindenki nagyon izgatottan várja a kampánynak az eredményét és a terméknek a sikerét.- mondta Palcsó Sára, a Zwack marketingigazgatója
A precízen megkomponált jelenetek és a Madagaszkár által ihletett látványvilág nem csak lenyűgöző környezetben mutatják be a termékjellemzőket, de arról is gondoskodnak, hogy a Kalumba-film a márkához méltóan kiemelkedjen a reklámzajból.