- Hirdetés -

Így készül az olimpiára a Samsung

|

A Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok partnereként bejelentette a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokhoz kapcsolódó hivatalos tematikáját: „A nyitottság mindig nyer”. Az üzenet a Samsung azon meggyőződését fejezi ki, hogy nyitott hozzáállással minden új tapasztalatból jelentőségteljes vívmány születhet, amely új távlatokat és végtelen lehetőségeket nyithat meg. Ez a gondolat áll a Samsung 2024-es párizsi olimpiai programjának középpontjában, és ezt közvetítik a játékok előtti és alatti különféle aktivitások, valamint a Samsung Galaxy Team figyelemre méltó nemzetközi sportnagykövetei.

„A Samsung az első szöuli, 1988-as játékok óta kiáll az olimpiai szellemiség mellett – és lehetőséget teremt a fontos kapcsolódásokhoz – mondta Stephanie Choi, a Samsung Mobile eXperience üzletágának alelnöke és marketingvezetője. – A Samsung legújabb fejlesztései és technológiája támogatja a 2024-es párizsi olimpiai játékok megvalósítását, és az ígéretet, amely szerint az idei lesz a legnyitottabb olimpia. A márkának „A nyitottság mindig nyer” üzenete tükrözi az értékek ezen összehangolását, és végigkíséri a 2024-es párizsi olimpiai programját.”

A Samsung Galaxy Team nagykövetei lesznek többek között a kampány arcai, és utazási élményeik megosztásával bemutatják, a Samsung miként segíti a sportolókat és a szurkolókat abban, hogy technológia új lehetőségeket nyisson meg számukra. A Samsung Galaxy Team sportolói – akik között a brit gördeszkás sztár és a márka régi nagykövete, Sky Brown is helyet kapott – első kézből tudják, hogy a nyitott gondolkodásmód győzelemhez segíthet, a sportban és az életben is.

„A Samsung közel négy évtizede játszik fontos szerepet az olimpiai és paralimpiai élményekben, és támogatja a sportolókat – mondta Tony Estanguet, a 2024-es párizsi olimpia elnöke. – A „Games Wide Open” szlogenünk szellemiségének megvalósulásáért dolgozunk, a Samsung nyitottságba vetett mély hite, valamint úttörő mobiltechnológiája pedig kulcsfontosságú szerepet játszik ebben. Büszkén dolgozunk együtt, és ösztönözzük, biztatjuk az olimpiai és paralimpiai játékok sportolóit és a szurkolóit egyaránt.”

A Samsung Galaxy Team a 2024-es párizsi olimpián

A 2024-es párizsi olimpián a Samsung Galaxy Team több mint 25 olimpikonból és paralimpikonból áll – köztük van többek közt Sky Brown brit gördeszkás, Carolina Marín spanyol tollaslabda-bajnok, Aurélien Giraud francia gördeszkás, Grace „Sunny” Choi amerikai breaktáncos, Johannes Floors német parafutó és a dél-koreai futballikon, Son Heung-min. Számos sportoló szerepel benne a legújabb sportágak képviselői közül, mint a gördeszka, a szörf és a break, amelyek a Samsunghoz hasonlóan a nyitottság és az önkifejezés alapvető értékeit reprezentálják.

„Büszkék vagyunk arra, hogy támogathatjuk ezt a hihetetlen sportolócsapatot, és a Samsung családban köszönthetjük őket – tette hozzá Stephanie Choi. – Nemcsak a játéktéren és azon kívül inspirálják az embereket, de hatást gyakorolnak közösségeikre és a következő generációra is. A Samsung Galaxy Teammel együtt nagy örömmel bátorítjuk a rajongókat szerte a világon arra, hogy nyissanak az új lehetőségek felé mindennapi életükben.”

A csapat tagja a 15 éves gördeszkás Rayssa Leal is, aki a 2020-as tokiói olimpián ezüstérmes lett a valaha volt legfiatalabb brazil versenyzőként; Yeri Kim, dél-koreai breaktáncos, aki hallássérülést szenvedett, de mindent megtett, hogy a sportág csúcsára emelkedjen; Jagger Eaton (Egyesült Államok), aki a nyitottság kultúrájának képviselője: gördeszkás bajnok; szörfösök, Johanne Defay (Franciaország), John John Florence (USA) és Jack Robinson (Ausztrália), akik nemcsak a hullámokon szenvedélyes versenyzők, hanem szenvedélyes harcosai az óceán- és klímavédelemnek is; valamint Madison de Rozario (Ausztrália) és Ugo Didier (Franciaország) paralimpikonok, akik platformjaikat arra használják, hogy elősegítsék az akadálymentesítést és az inkluzivitást a sportban és a társadalomban.

Madison de Rozario így nyilatkozott: „A Samsung régóta részese a paralimpiai játékoknak – a paralimpiai lét egyik legnagyobb kiváltsága, hogy olyan márkával működhetünk együtt, amely ilyen erősen átérzi a paralimpiai mozgalom lényegét. A technológia jelenleg óriási szerepet játszik, különösen a paralimpiai és a női sportágakban. Az, hogy közvetlenül kapcsolatba léphetünk a szurkolókkal, sokkal többet ad hozzá a mozgalom kommunikációjához, mint bármi más.”

Johanne Defay a következőt mondta: „Nagyon boldog vagyok, hogy a Samsung Galaxy Team tagja lehetek. „A nyitottság mindig nyer” szlogen arra a világnézeti befogadásra emlékeztet, amelyet a verseny során szerezhet az ember – néha nyerünk, néha veszítünk, ami sok szempontból kihívást jelent önmagunkkal szemben. Sokat töprengünk azon, hogyan fejlődhetnénk, és szerintem ez is a nyitottság egy formája.”

Jagger Eaton így nyilatkozott: „Számomra a világot jelenti a Samsung Galaxy Team tagjának lenni. Valakinek, aki sokrétűen közelíti meg a gördeszkázást, egy olyan márka részévé válni, amely ugyanezt teszi, csodálatos. „A nyitottság mindig nyer” számomra azt jelenti: mindenkit befogadnak. Úgy gondolom, hogy az olimpiai játékok nemcsak csodálatos alkalom arra, hogy mindenki összejöjjön és szurkoljon a hazájáért, hanem lehetőség arra is, hogy azt csináljam a világ színpadán, amit szeretek. Mindig nyitott maradok a gördeszkázásban, mert számomra ez az egyik legszabadabb tevékenység, amit végezhetsz.”

A „Road to the Games” (Út a játékokhoz) videókból folyamatosan nyomon követhetjük, hogyan kel életre „A nyitottság mindig nyer” szlogen, illetve a Samsung hányféle módon fokozza a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai élményeket, valamint információt kaphatunk a Samsung Galaxy Team további sportolóiról.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...