- Hirdetés -

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

|

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.

A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem az év legfontosabb időszaka, amikor a márka a leginkább hozzájárul a közösségi élmények és a meghitt pillanatok megteremtéséhez. Egy több mint 140 országban végzett kutatás szerint* világszerte minden negyedik felnőtt magányosnak érzi magát. A Coca-Cola ezért is igyekszik arra ösztönözni fogyasztóit, hogy ebben az időszakban az ajándékozáson túl a kedvességre, az adakozásra, a másikkal való törődésére is fordítsanak figyelmet.

"A világnak több Mikulásra van szüksége" – üzente már tavaly is az italmárka, és idén is ezzel a szlogennel nyitja meg az ünnepi szezont világszerte. A rajongókat karácsony alkalmából Magyarországon is izgalmas és vonzó élmények sora várja a Coca-Cola jóvoltából, amelyekkel a márka hozzájárul az emberi kapcsolatok és az egymásra való odafigyelés erősítéséhez.

Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra Londonból indult, hogy több országot átszelve ünnepi hangulatot varázsoljon a fogyasztók számára. A Coca-Cola Kamion decemberben érkezik Budapestre, az esemény részleteit november végéig osztja mega fogyasztókkal a márka. Itt színes programok várják a látogatókat, akik önkénteskedéssel is kivehetik részüket az ünnepi készülődésből, amiben többek közt a PFR Group társszervező meglepetés vendégei is részt vesznek majd. Az esemény célja, hogy fellobbantsa az ünnepi szezon lángját, valamint lehetőséget biztosítson mindenkinek, hogy egy meghitt közösségben ünnepelhessék a karácsonyt. A rendezvényen kiemelt szerepe lesz a Budapest Bike Maffianak is. A Coca-Cola számára kiemelten fontos, hogy a résztvevők megismerjék az alapítvány jótékonykodási akcióit és a fogyasztókat is bevonhassák az önkénteskedésbe.

A Coca-Cola Magyarország a BBM számára 10 millió forint értékben ajánlott fel donációt, amiből több jótékonysági akciót tudnak megvalósítani novemberrel kezdődően egészen karácsonyig. Az összeget a hajléktalanoknak készített szendvicscsomagok szétosztására, rászorulóknak vacsora szervezésére és áruházakban történő adománygyűjtésre fordítják. Az aktivitásban részt vesznek a Coca-Cola Magyarország kollégái is mint önkéntesek, valamint a jótékonykodási akcióhoz csatlakozik még a Wolt és a Kifli is. Az együttműködés révén figyelmet kapnak a megélhetési nehézségekkel küzdő családok, és azok, akik hozzátartozók nélkül, egyedül töltik a karácsonyt: például a hajléktalanok, átmeneti otthonban élők és kórházakban egyedül lábadozó betegek. A karácsonyi kamion érkezésekor a fogyasztóknak is lehetősége lesz csatlakozni a márka jótékony céljaihoz. A résztvevők részéről érkező adomány a Budapest Bike Maffia révén kerül a rászorulókhoz, a felajánlott adományért cserébe pedig egy Mikulás-sapkát kapnak az adományozók, amely emlékeztet arra, hogy bármilyen kis segítségnyújtás révén mindannyian lehetünk Mikulások.

“A magány senkinek nem idegen érzés. Vannak viszont olyan embertársaink, akik az egyedüllétük folytán nem tudják felszabadultan ünnepelni a karácsonyt. A Budapest Bike Maffia küldetése, hogy segítsen azokon, akik megélhetési gondokkal küzdenek, és nincs senki mellettük, aki kezet nyújtva támogatná őket. A Coca-Colával való együttműködésünk révén abban bízunk, hogy a felhívjuk minél több ember figyelmét arra, hogy a segítségnyújtásnak mekkora ereje lehet” – mondja Havasi Zoltán, a Budapest Bike Maffia alapító vezetője.

Habár a Coca-Cola Magyarország fő attrakciója a karácsonyi kamion és a jótékonykodási akció lesz, a szervezők már az esemény előtt is biztosítják a karácsonyi hangulatot és a Mikulással való találkozás lehetőségét. Egy mindenki számára elérhető online játéknak köszönhetően, az AI-technológia révén megtestesített digitális Mikulással is beszélgethetnek az érdeklődők, aki meghallgatva egy-egy karácsonyi történetet, egyedi, digitális hógömböt varázsol, ami aztán megosztható a szeretteikkel vagy akár a közösségi médián is.

Nincs karácsony Coca-Cola reklámfilm nélkül sem, ezért visszatér a márka tavaly már nagy sikert elért reklámfilmje is. Az üzenethez méltóan a film kiemeli, hogy az igazi varázslat az emberi kapcsolatokban, az egymásra való odafigyelésben és a törődésben rejlik.

“A jócselekedetek pillangó-effektusában hiszünk. A Coca-Cola számára a legkisebb cselekedetnek is nagy jelentősége van, természetesen nem csak karácsonykor, de az év minden napján. Az ünnepi szezon azonban remek apropó, amikor izgalmas, színes programokkal még inkább emlékeztetni tudjuk az embereket arra, hogy a kedvesség a legfontosabb az emberi kapcsolatainkban. Másképp fogalmazva, egy kis figyelmességgel vagy segítségnyújtással mindenki lehet Mikulás, évszaktól függetlenül” – emeli ki Vida Annamária, a Coca-Cola hazai szenior márkamenedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...