A Tesco vásárlói 178 tonna, azaz 445 ezer adag ételnek megfelelő tartósélelmiszert adományoztak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtő kampányában. A vásárlók adományain felül a Tesco az adományok értékének 20 százalékával támogatja az Élelmiszerbank működését: az áruházlánc összesen 18 millió forintot ajánlott fel, amivel az Egyesület több mint 500 millió forint értékű élelmiszerfelesleg célba juttatását tudja biztosítani.
November utolsó hétvégéjén (november 24-26.) a Tesco immár tizedik alkalommal csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő kampányához. Az áruházlánc vásárlói három nap alatt közel 10 százalékkal több tartós élelmiszert adományoztak a rászorulóknak, mint tavaly. Magyarországon 161 Tesco áruház vett részt az akcióban, és számos áruházi dolgozó segítette önkéntesként a gyűjtést. Az önkéntesek munkájának, valamint a Tesco vásárlók önzetlen felajánlásainak köszönhetően 44 205 kg cukor, 41 026 kg liszt, 10 728 kg rizs, 13 162 kg konzerv, 14 900 kg tészta, valamint 7947 kg édesség, 1540 kg bébiétel és 21 556 l tej, 22 351 l étolaj kerülhet idén a rászoruló családok asztalára. A termékek összértéke közel 87,5 millió forint, amit a Tesco – a kampányban résztvevő áruházláncok közül egyedüliként – további 18 millió forint adománnyal egészít ki.
A tavalyi évhez hasonlóan a Tesco ruházati márkája, az F&F ismét csatlakozott a jótékony célú kezdeményezéshez. Január végéig a „Hat with a heart” névre hallgató, karácsonyi sapkakollekció minden eladott darabja után 1 eurót ajánl fel az Élelmiszerbank javára a márka és vállalta, hogy Közép-Európában minimum 7000 eurót fordít erre a célra.
A Tesco most először meghívta szállító partnereit is, hogy csatlakozzanak karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampányához, hogy közösen még több terméket adományozhassanak a közép-európai élelmiszerbankok számára. Magyarországon a Szegedi Paprika Zrt. csatlakozott a kezdeményezéshez, a vállalat 426 kg konzervet ajánlott fel jótékony célra.
- Hirdetés -
Így segít a Tesco
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -