- Hirdetés -

Így sportolnak a magyarok

|

A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. A legtöbben a futást választják.

A 18 és 59 év közötti internetező lakosság 51 százaléka sportol valamilyen rendszerességgel, 69 százalék pedig legalább alkalmanként választja az aktív pihenés valamely formáját szabadidejében – ezt állapítja meg az NN Biztosító a magyar lakosság sportolási szokásairól készített reprezentatív kutatása. A népszerűségi listát a futás vezeti: a válaszadók 20 százaléka szavazott erre, míg az úszásra 17, a konditermi edzésre 12 százalék esküszik. A legnépszerűbb, könnyen elérhető sportokat valamilyen gyakorisággal űzők 10 százaléka naponta, 40 százaléka hetente többször, 19 százalékuk pedig hetente hódol a kiválasztott tevékenységnek. Emellett 15 százalék szokott valamilyen rendszerességgel extrémsportot űzni, ami főként a fiatalabbak körében jellemző: a 18-29 évesek 25 százaléka próbált már ki ilyen aktivitást.

A kutatásból az is kiderül, hogy a megkérdezettek 65 százalékának volt már valamilyen kisebb balesete, balesetbiztosítási fedezetről pedig a valamilyen sportot űzők 63 százaléka gondoskodott. Utóbbi azonban magába foglalja a bankkártyákhoz és egyéb biztosításokhoz kapcsolódó balesetbiztosítási elemeket is. A legtudatosabbnak az extrém- és a tömegsportot űzők mutatkoznak ezen a téren, akik körében 66, illetve 63 százalék köt biztosítást, ám az aktív kikapcsolódást keresők (61%) sem maradnak el nagyon mögöttük. Annak ellenére, hogy népszerűek a különféle szabadidős aktivitások, a Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint negyedévről negyedévre kevesebb a balesetbiztosítások száma: a szerződésszám 2018-ban már alig haladta meg a 600 ezret.

„A biztosítási tudatosság és kedv erősítése érdekében olyan igényre szabott, a fiatalabb generációk elvárásaihoz alkalmazkodó megoldásokat kell kidolgoznunk, amelyek gyorsan, egyszerűen és lehetőleg digitálisan, telefonról irányíthatóak. Erre épül az on-demand, vagyis igényalapú biztosítások koncepciója, amely szolgáltatásokat elegendő csak a használat idejére bekapcsolni és fizetni” – fogalmazott Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója. Az on-demand biztosítások iránti igényt támasztja alá, hogy az NN Biztosító, a protect.me bevezetését megelőző igényfelmérésében megkérdezettek 52 százaléka találta vonzónak a használatarányos biztosítási díj-fizetést.

A protect.me alkalmazás júliusi végi indulása óta már több ezer telefonon található meg az alkalmazás, és a csoportos élet-és balesetbiztosításhoz is egyre több felhasználó csatlakozik biztosítottként. A protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás közel 150 aktivitáshoz nyújt biztosítási fedezetet, amelyek közül a futáshoz, valamint a kerékpáros- és autós közlekedéshez választják leggyakrabban a szolgáltatást. A protect.me csoportos élet- és balesetbiztosítás „on-demand” elven működik, azaz a felhasználó számára releváns biztosítási csomagot elég arra az időszakra aktiválni, amikor ténylegesen szükség van rá, és fizetni is csak az aktív időszakra kell mobil bankkártyás fizetéssel. Az applikáción keresztül a biztosítási védelmet egyszerűen és gyorsan be lehet kapcsolni, és pár percen belül alacsony díjért biztosítottá válhat a felhasználó. Az ügyfelek szempontjából a protect.me biztosítás egyik legnagyobb előnye a gyors csatlakozás mellett a kedvező ár, egy óra díja ugyanis 79 forinttól 399 forintig terjedhet a biztosítási csomagtól függően, ráadásul az első használat díját 500 forintig az NN Biztosító állja. A felhasználói szokások még alaposabb megismerésével az NN Biztosító még fokozottabban lesz képes támogatni az egészséges, aktív életmódot, az életminőség javítását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...