Így ünnepelt a Mediator

A független, full-service reklámügynökség szerda este tartotta 20. születésnapi party-ját ügyfelei, partnerei, illetve jelenlegi és ex-kollégái társaságában a budapesti Kioskban.

A laza hangulatú ünnepségen az elmaradhatatlan gyertyafújás és tortavágás mellett levetítették az ügynökség elmúlt húsz évét összefoglaló – a kollégák számára sok szívmelengető pillanatot felvonultató – kisfilmet, illetve a közel kétszázötven vendég mindegyike megkapta a Mediator évfordulós könyvét, hogy magukkal is vihessék a legizgalmasabb, legfelemelőbb vagy épp legviccesebb mozzanatokat az elmúlt két évtizedből.

„Az, hogy nemcsak jelenlegi, de volt kollégáink és korábbi ügyfeleink is ilyen szép számban megjelentek itt azt mutatja, hogy a Mediatornak sikerül erős közösséget kovácsolnia azokból, akik kapcsolatba kerülnek velünk” – fogalmazott Négyesi Tamás ügyvezető. „Sokakat megérintett az a szenvedély, amivel mi a reklámszakma felé fordulunk, de természetesen az is segít, hogy az egyre inkább a technológia által uralt szakmában igyekszünk mindig az emberi oldalra fókuszálni legyen szó akár az ügyfeleink, akár a fogyasztók problémáinak megértéséről, ez benne van a cég DNS-ében” – mutatott rá az ügynökség értékeire.

Biró László a cég vezetőjeként arra fejlődési ívre hívta fel a figyelmet, amelyet az ügynökség ez elmúlt két évtizedben bejárt. „Amikor 2013-ban átvettem a cég vezetését egy 10 fős garázscég voltunk, ebből nőttünk ki az ország egyik legnagyobb és legsikeresebb ügynökségévé. Mindenkinek köszönöm, aki csak egy napot is nálunk vagy velünk dolgozott” – értékelte a két évtizedet.

„Kreatív közösséget építünk, ahova jó tartozni, és ahol jó alkotni” – mondta Csirke Dániel kreatívigazgató. „Olyan légkört igyekszünk teremteni, ahol mindenki azt érezheti, itt számítanak az ötleteik, és a beletett extra energiákat elismeri a csapat, az ügyfelek és a szakma is” – tette hozzá a szakember. Szakmai elismerésekből nem volt hiány az elmúlt években: a Mediator hatvannál is több hazai és nemzetközi díjat, köztük egy Golden Drum Grand Prix-t hozott haza csak az elmúlt két évben. A díjak sorának köszönhetően egyszerre végzett a kreatívügynökségi M-lista (4. hely, legsikeresebb hazai ügynökség), az Apex PR Toplista (3.), a médiaügynökségi toplista (2.) és a BTL/Event lista (2.) élbolyában idén, több ügyfelüket is a megbízói toplistákra juttatva.

Az évforduló alkalmából a Mediator ünnepi arculatot kapott, amely nemcsak az este ajándékain köszönt vissza, de a social media felületeken is felbukkan.