Médiacégek, ügynökségek vezetőit, marketingeseket és PR szakembereket kérdeztünk arról, hogyan viselték a karantént. Elmondták azt is, hogy idén hol és hogyan töltik a nyarat.
Kosaras Klaudia
Atmedia, kereskedelmi igazgató
– Hogyan viselte a karantént?
– A helyzethez képest magam is meglepődtem, hogy milyen jól viseltem. Élveztem, hogy nem ment el idő a dugóban állással. A munkahelyi meetingek mellett a Zoomot a barátokkal és a családdal való kapcsolattartásra is gyakran használtuk, és már nagyon profik vagyunk online is játszható társasjátékokban. Néha eljártam futni, de az internetes edzést is kipróbáltam. Szerencsés vagyok, mert van egy kis kertünk is, amit csinosítgattam.
– Kivel ment el először ebédelni vagy kávézni?
– A szüleinket, a nagymamámat júniusig nem látogattuk meg, de májusban már néha kerti sütögetést tartottunk barátokkal, testvérekkel. Az első igazi kávét is az öcsém és a párom társaságában a kedvenc zalaegerszegi kávézónkban ittuk meg.
– Hol tölti az idei nyarat?
– Az idén is sokszor leszünk vidéken és külföldre is elutazunk. De a hétköznapokat Budapesten töltöm, szeretem a fővárosi nyüzsgést, az esti teraszozásokat, kerti partikat.
– El mer utazni külföldre, vagy itthon nyaral?
– Vadvízi evezésre megyek Ausztriába, nyaralni pedig Ciprusra. Itt ismerkedtem meg a párommal, így ide bármikor szívesen visszatérek.
– Van kedvenc hazai régiója?
– Egyértelműen a szülővárosom, Zalaegerszeg számomra a legszebb. Emellett pedig nagyon szeretem a Balaton környékét, Füred és Badacsony a kedvenc.
– Van olyan hazai kirándulóhely, ahová mindenképpen el szeretne menni?
– Korábbi XIII. kerületi lakosként és sportrajongóként a Margit-sziget szerelmese vagyok, korábban nagyon szerettem gyalog kimenni a Hajósba, elvarázsol a sziget klímája.
– Hotelben vagy inkább apartmanban szeretne megszállni?
– Ha nagyobb társasággal utazunk, akkor az apartmant részesítjük előnyben, és ilyenkor mindig szuper közös reggelikkel kezdjük a napot. De a hotelt is nagyon kedvelem, nem tartok attól, hogy a vírus szempontjából nagyobb rizikónak lennék kitéve.
– Be mer ülni egy étterembe vagy ehelyett a teraszt választja?
– A teraszt a vírushelyzettől függetlenül is jobban kedvelem, de az időjárás az idén sokszor keresztülhúzta a terveimet.
– Visz magával kézfertőtlenítőt?
– Igen, van a táskámban és az autóban is. Sokkal óvatosabb vagyok, mint korábban.
– A boltban betartja a másfél méteres távolságot?
– Korábban sem szerettem, ha túl közel jöttek hozzám a boltban, így bízom benne, hogy ez a jelenség a vírus lecsengése után is megmarad a gyakorlatban.
Csikesz Erika
TV2 Csoport, értékesítési igazgató
– Hogyan viselte a karantént?
– Nagyon jól, hiszen számos, eddig nem ismert kihívás elé
állított bennünket ez a helyzet, amiket sikerrel vettünk a TV2 Csoportnál a folyamatos munkavégzés alatt. A csapatom home office üzemmódban dolgozott, míg jómagam vezetőként az irodai munkát preferáltam.
– Kivel ment el először ebédelni vagy kávézni?
– A családommal, később üzleti partnerekkel.
– Hol tölti az idei nyarat?
– Mivel a televíziós piacon speciális nyári szezon az idei, ezért mindenképpen belföldön.
– Ha külföldre utazik, fel mer ülni repülőre, vagy inkább autóval megy nyaralni?
– Maximum a téli szezonban tervezek síeléssel, ahová gépjárművel könnyen el lehet jutni.
– Idehaza melyik a kedvenc tájegysége?
– A Dunakanyar szépsége mindig elbűvöl, rengeteg programlehetőséggel,
hatalmas kirándulásokkal és ezernyi látnivalóval.
– Van olyan hazai kirándulóhely, ahová el szeretne menni?
– Az Őrség felfedezése mindenképp terveim között szerepel.
– Gyalog- vagy kerékpártúrázni szeret jobban?
– Mindkét formát örömmel választom, de talán a kerékpáros kirándulásokat részesítem előnyben.
– Hotelben vagy inkább apartmanban szeretne megszállni?
– Régebben kizárólag hotelekben szálltam meg, de az apartmanszállá-
soknak is megvan a maguk előnye, ez desztinációfüggő.
– Be mer ülni egy étterembe vagy a teraszt választja?
– Igen, nyugodt szívvel étkezem étteremben.
– Visz magával mindenhová kézfertőtlenítőt?
– Igen.
– A boltban betartja a másfél méteres távolságot?
– Igen.
Kíváncsi arra, hogy Óhidi Zsuzsanna (Marquard Media) megy-e idén nyaralni, Sztárcsevity Andrea (Volvo) miért került önkéntes karanténba, Lakatos Zsófia (Emerald PR) fél-e a járványtól, Bartus Szilvia (Erste) szerette-e a home office-t, Borókai Fanni (PR tanácsadó) utazik-e külföldre idén, Henyecz Krisztinának (MTÜ) melyik a kedvenc hazai régiója, Ruskó Rita (Twincom) melyik szomszédos országba fog ellátogatni és Pócs Zsuzsanna (BMW) hová utazik el idén mindenképpen?
Mindezt megtudhatja a Marketing & Média legfrissebb lapszámából, amit ide kattintva a Digitalstandon is megvásárolhat.