Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken, A/1-es plakátokon és bannerben helyezték el a szakemberek azokat a markereket, melyek a kiterjesztett valóságként működő animációt működésbe hozzák.
Augusztus 21 és szeptember 30 között fut a K&H Bank 30 éves születésnapi folyószámla kampánya, melyben a bank a már hagyományos kampányeszközökön túl egy innovatív, új kreatív megoldást is bevet. A kiterjeszetett valóság (Augmentes Reality – AR) a magyar bankszektorban teljesen újszerű felületnek számít. A megelevenedő kép indítói a szórólapokon, city light felületeken, A/1-es plakátokon és bannerben elhelyezett markerek. Ezek működésbe lépéséhez mindössze két egyszerű lépésre van szükség: egy ingyenes okos telefon applikáció, a LARA letöltésére (Androidra és iOS-re is elérhető), majd a megnyitott applikáció markerre irányítására. Ezután máris élvezhetjük a különleges vizuális élményt, mely a kampány során amúgy is használt, konfetti felhős képi világ animációs kiteljesedése. Az AR-t ezidáig már közel 9000-szer tekintették meg az érdeklődők.
„Új, innovatív megoldásokat használni a marketing eszköztárból mindig inspiráló feladat. A szakmai kihíváshoz még pluszban hozzáad, ha az újítás által egy különleges élménnyel is megajándékozhatjuk ügyfeleinket.” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
A már korábban említett eszközökön túl a születésnapi aktivációt országos nyereményjáték, a K&H fiókhálózatában pedig kirakatmatrica és dekorációs verseny is kiegészíti.