- Hirdetés -

Ilyen nézettséggel debütált az RTL új sorozata

|

Vasárnap mutatták be lineárisan is az RTL új heti sorozatát, A renitenst. A teljes portfóliókat nézve minden összevetésben a TV2 Csoport nyerte a hetet. Az RTL-TV2 viszonylatában pedig célcsoporttól és napszaktól függött, hogy melyikük ért el jobb eredményt.

A 9. héten alapvetően a korábbi héthez hasonlóan alakult a nézettségi verseny. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL nyerte a hetet, előbbieknél 0,7 százalékpontos, utóbbiaknál 1,5 százalékpontos előnnyel. A többi bontásban továbbra is vezet a TV2, így főműsoridőben a teljes lakosságnál, valamint teljes napot nézve a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is.

A komplett portfólióknál viszont minden téren a TV2 nyerte a hetet. Bár a 18-59 éveseknél és főműsoridőben minimális, 0,2 százalékpontnyi differencia volt csak a két nagy csatornacsoport között (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 23,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,7 10,6
RTL 12,6 12 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 12,1 9
RTL 7,5 7,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,2 25,4 22,7
RTL Magyarország 18,1 16,0 17,2
MTVA 6,0 9,7 4,9
AMC Networks 5,8 5,1 5,9
Paramount Global 3,7 3,2 4,7
Network4 3,5 4,7 2,2
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,0
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,4% / 12,5% (14,1% / 12,3%)
Tények Plusz – 10,9% / 9,6% (11,4% / 10,2%)
Szerencsekerék – 11,4% / 11,4% (12% / 11,7%)
Kincsvadászok – 16% / 15,8% (14,8% / 15,2%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17,6% / 16%)
Fókusz – 12% / 10,9% (13% / 12,4%)
Az ugrás – 14% / 12,5% (12,2% / 11,5%)
A mi kis falunk – 8,9% / 7,6% (8,1% / 6,8%)
… a szomszéd tehene – 5,9% / 5,6% (5,9% / 4,6%)

Heti átlagot nézve az RTL Híradó 3-3 százalékponttal előzte meg a Tényeket a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál pedig a Tények vezetett kereken 2 százalékponttal (Tények: 20,7%, RTL Híradó: 18,7%). Az RTL vetélkedője, Az ugrás a kereskedelmi célcsoportnál a Szerencsekerék elé verekedte magát. A TV2-s Kincsvadászok pedig tovább erősödött és nem volt számára ellenfél A mi kis falunk ismétlése.

Az RTL három saját gyártást is tartogatott a hét utolsó két napjára, közülük A mi kis falunk új része és a Cápák között a megszokott jó eredménnyel nyerte a műsorsávját. Vasárnap mutatták be A renitens című új RTL-es sorozatot, ami a 18-49 éveseknél 13,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,3 százalékos, a teljes lakosságnál 13,9 százalékos közönségaránnyal debütált. Kevesebben nézője volt, mint a Cápák közöttnek, de például nézőszám terén – a 18-49 éveseknél – közel járt A mi kis falunkhoz. Összességében jól kezdett A renitens, különösen annak fényében, hogy az RTL+-on sokan már láthatták az első részeket.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt, 263 ezres és 379 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a Tények, annak is a csütörtöki adása vonzotta a legtöbb – 725 ezer – nézőt. A 18-49-es toplistára bejutott ugyan a 10. helyen a Forma-1 idénynyitó futama, de ennél sokkal erősebb eredményeket szokott hozni a verseny. Talán nem kommunikálták kellően hatékonyan azt, hogy rendhagyó módon szombaton volt a futam.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 379 605 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 378 726 17,7
A RENITENS RTL 334 444 15,3
HÍRADÓ RTL 323 553 17,7
AZ UGRÁS RTL 301 706 15,0
KINCSVADÁSZOK TV2 283 211 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 245 587 12,3
TÉNYEK TV2 243 593 13,5
FÓKUSZ RTL 223 547 12,8
MUTASD A HANGOD! TV2 213 353 10,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 725 097 22,1
HÍRADÓ RTL 719 637 21,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 703 906 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 692 581 16,4
KINCSVADÁSZOK TV2 653 171 21,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 649 953 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 639 164 16,0
MUTASD A HANGOD! TV2 597 105 13,7
A RENITENS RTL 581 063 13,9
AZ UGRÁS RTL 576 361 14,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 263 599 17,6
A MI KIS FALUNK RTL 223 394 15,2
HÍRADÓ RTL 218 081 17,3
A RENITENS RTL 211 229 13,9
KINCSVADÁSZOK TV2 192 983 17,9
AZ UGRÁS RTL 189 534 13,9
SZERENCSEKERÉK TV2 166 165 12,4
TÉNYEK TV2 149 895 12,0
FÓKUSZ RTL 144 232 12,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 138 157 14,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...