- Hirdetés -

Innovatívabb és izgalmasabb kereskedelmi kommunikáció – interjú Zámbó Szabinával

|

Zámbó Szabina, a K&H marketingkommunikációs menedzsere szerezte meg a Signature 40 összesített listájának második helyét, nem mellesleg pedig a Signature Brand mellett az idén debütáló Signature Finance-lista élén is az ő nevét olvashatjuk. Kérdeztük többek között Kate-ről és az innovatív League of Legends-kampányról is.

- Honnan jött az ötlet, hogy a gaminget, azon belül is a League of Legendset használjátok fel tavalyi innovatív kampányotokhoz? Milyen sikerekkel zártátok?

- A K&H évek óta a hazai e-sport megkerülhetetlen szereplője, mind a gaming világban érdekelteken kívüli, és így a pénzügyi szektorban is az elsők közt ismerte fel a jelentőségét. A magyarok egyre nagyobb aránya - stabilan 3,5 millió 18 és 65 év közötti felhasználó - játszik valamilyen online játékkal. A K&H innovatív imázsát szerettük volna erősíteni egy rendhagyó kampánnyal, mely a gaming univerzumban szórakoztató módon hívja fel a figyelmet a számlanyitási akciónkra és átélhetővé teszi a digitális bankolás előnyeit. A választás nem véletlenül esett a League of Legendsre, hiszen havi 100 millió aktív felhasználóval a világ egyik legnépszerűbb játéka, a hazai gamerek körében pedig toronymagasan az első helyen áll 810 ezer fős rajongótáborral. A promóció lényege az volt, hogy számlanyitás esetén Riot Pointot (RP-t) kapott minden 16-25 év közötti ügyfél a League of Legendsben az első K&H-számlájához, amit a játékban az avatár fejlesztésére lehet felhasználni. A kampány kiemelten sikeres volt, egy számlanyitás szempontjából nem szokásos időszakban. Az aktivitást nem csak mi szerettük, már a szakma is díjazta egy Ezüst Pengével az idei Arany Penge-díjátadón.

- Mit jelent neked, hogy az összesített Signature-lista élére kerültél?

- Hihetetlenül nagy elismerése ez az eddigi karrieremnek, hogy második lehetek az összesített Signature-listán. Természetesen ez nemcsak az én sikerem, hanem a K&H márkáé is, azt gondolom, enélkül nem sikerülhetett volna.

- A karriered során elért eredmények közül melyikre vagy a legbüszkébb?

- A mostani díjak mellett, amelyek kétségkívül az eddigi karrierem csúcsát jelentik, nagyon sokat jelent nekem, hogy az egyik leginnovatívabb hazai bank márkáján dolgozhatok. Ezenkívül, ha kampányt kellene mondani, a 2017-es UPC Pop Up mozira vagyok a legbüszkébb, ami majd’ az összes jelentős magyar reklámos díjat bezsebelte. De nem hagyhatom ki Kate-et, Magyarország első és eddig egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztensének bevezetését sem.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod, amiből a legtöbbet tanultál?

- A 2023-as év innovációs fronton több újdonságot is hozott a K&H számára: megérkezett Kate és 10 év után megújult a K&H mobilbank is. Ezeknek nemcsak a bevezető kampányai jelentettek kihívást, hanem az is, hogy a fejlesztések milyen formában jutnak el az ügyfeleinkhez. Nagyon sokat tanultam arról, hogy lehet még innovatívabbá és izgalmasabbá tenni a kereskedelmi kommunikációnkat – hogyan tudunk még egy lapáttal rátenni –, milyen módon lehet ezeket a projekteket integráltan kezelni, illetve milyennek is kell lennie egy innovációnak, amit az ügyfeleink nap mint nap használnak.

- Sokak mellett te is részt vettél az első magyar Marketing Trendbook megírásában, a témád a médiatervezés és a médiafelületek karbonlábnyomának kapcsolata volt. Miért fontos neked ez az ügy?

- Tavaly óta a médiaügynökségünk által használt szoftver segítségével beemeltük az egyes eszközök karbonlábnyomát a médiavásárlás során figyelembe vett szempontok közé. A K&H stratégiájának szerves részét képezik a fenntarthatósági és különösen az éghajlati célkitűzések. Fontosnak tartottuk, hogy ehhez kommunikációs tevékenységünk fenntarthatósági szempontú átgondolásával is hozzájáruljunk. Szerettük volna felmérni, hogy az általunk használt médiaeszközöknek és médiamegjelenéseknek közvetve vagy közvetlenül mekkora karbonlábnyoma van annak érdekében, hogy a jövőben ezt is figyelembe tudjuk venni az egyes kommunikációs eszközök értékelése és kiválasztása során. A médiavásárlás eredményességét eddig az elérés–affinitás–költséghatékonyság szempontjai alapján mértük, és mostantól a korábbi fő teljesítménymutatók (KPI-ok) hármasához felzárkózik a karbonlábnyom indikátora is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...